Saturday , September 23 2017
Home / World / न्यूक्लीयर हथियार, रिपोर्ट पर फ़ौरी रायज़नी मुम्किन नहीं

न्यूक्लीयर हथियार, रिपोर्ट पर फ़ौरी रायज़नी मुम्किन नहीं

उस अख़बारी रिपोर्ट पर कि अगले अशरे तक अमरीका और रूस के बाद पाकिस्तान जौहरी हथियार रखने वाला दुनिया का तीसरा बड़ा मुल्क बन जाएगा, और ये दावा कि पाकिस्तान के पास तक़रीबन 350 न्यूक्लीयर हथियार हो जाएंगे, अमरीकी महकमा खारजा ने कहा है कि इस मुआमले पर कोई अपडेट मौजूद नहीं, जिस पर कुछ कहा जाए।

ये बात महकमा खारजा के तर्जुमान, जान कर्बी ने जुमेरात के रोज़ अख़बारी ब्रीफिंग के दौरान किए गए एक सवाल के जवाब में कही। अख़बारी नुमाइंदे ने वाशिंगटन डी सी की दो थिंक टैंक्स की जानिब से इस दावे पर तबसरे के लिए कहा था।

तर्जुमान ने कहा कि ये रिपोर्ट उन की नज़र से गुज़री है, जिसका जायज़ा लिया जा रहा है। बाक़ौल तर्जुमान, इस वक़्त मैं इस रिपोर्ट पर कुछ कहना नहीं चाहता। ये ऐसा मुआमला है जिस पर, ज़ाहिर है, हमारा ध्यान रहता है। सदर का नसबुल ऐन यही है कि हम जौहरी हथियारों से पाक दुनिया देखना चाहते हैं।

ज़ाहिर है, हम जौहरी हथियार ले जाने की सलाहीयत रखने वाले तमाम मुल्कों, जिन में पाकिस्तान भी शामिल है, उन पर ज़ोर देंगे कि वो अपनी न्यूक्लीयर सलाहीयतों में मज़ीद इज़ाफ़ा लाने से गुरेज़ करें। ताहम, इस रिपोर्ट का जायज़ा लिया जा रहा है।

TOPPOPULARRECENT