Monday , October 23 2017
Home / World / न्यूज़ीलैंड :गर्म हवा का गुब्बारा हादिसा का शिकार , तमाम मुसाफ़िर हलाक

न्यूज़ीलैंड :गर्म हवा का गुब्बारा हादिसा का शिकार , तमाम मुसाफ़िर हलाक

ऑकलैंड। 8 जनवरी (सय्यद मुजीब की रिपोर्ट) न्यूज़ीलैंड की तारीख़ में शहरी हवा बाज़ीका सातवां अलमनाक हादिसा पेश आया जिस में एक गर्म हवा का गुब्बारा जिस के मुसाफ़ेरिन के हिस्सा में एक पायलट और वेलिंगटन के मुतवत्तिन पाँच जोड़े यानी 5

ऑकलैंड। 8 जनवरी (सय्यद मुजीब की रिपोर्ट) न्यूज़ीलैंड की तारीख़ में शहरी हवा बाज़ीका सातवां अलमनाक हादिसा पेश आया जिस में एक गर्म हवा का गुब्बारा जिस के मुसाफ़ेरिन के हिस्सा में एक पायलट और वेलिंगटन के मुतवत्तिन पाँच जोड़े यानी 5 मर्द-ओ-5 ख़वातीन शामिल थे, ज़मीन पर गिर कर तबाह होगया जिस से तमाम 10 मुसाफ़िरऔर गुब्बारा का पायलट जो एक हज़ार घंटे की परवाज़ का तजुर्बा रखता था, बरसर मौक़ा हलाक होगए।

ये हादिसा ऑकलैंड से 629 कीलोमीटर दूर, न्यूज़ीलैंड के दार-उल-हकूमत वेलिंगटन के क़रीब इलाक़ा कार्टर टन के मुक़ाम पर पेश आया। हादिसा के छः ऐनी शाहिदीन हैं जिन में से एक ने कहा कि ज़मीन पर गिरने से पहले मुसाफ़िरों की बास्कट शोला पोश होगई थी। एक और ऐनी शाहिद के बमूजब दो अफ़राद ने आग से बचने गुब्बारा से नीचे छलांग लगादी और नीचे गिरकर हलाक होगए।

वेलिंगटन के कमांडर माईक रस्सी डीकल के बमूजब आतिश फ़िरौ महिकमा और शहरी हवा बाज़ी के अरकान अमला मुक़ामहादिसा पर पहुंच गए हैं। गवर्नर जनरल न्यूज़ीलैंड जेर मातरे पीरी ने इस क़ौमी सानिहा पर महलोकीन के विरसा-ए-के लिए ताज़ियती पयाम रवाना किया। ये वाक़िया मुक़ामी वक़्त के मुताबिक़ 7:30 बजे पेश आया। ये न्यूज़ीलैंड की शहरी हवा बाज़ी की तारीख़ का सातवां होलनाक हादिसा है। क़ब्लअज़ीं 28 नवंबर 1979-ए-को एक भयानक हादिसा मैं अरबस के तमाम 274 मुसाफ़िर हलाक होगए थे।

TOPPOPULARRECENT