Friday , October 20 2017
Home / Khaas Khabar / न्यूयार्क :बर्मा के मुस्लमानों की नसल कुशी (नरसंहार)केख़िलाफ़ एहतिजाज

न्यूयार्क :बर्मा के मुस्लमानों की नसल कुशी (नरसंहार)केख़िलाफ़ एहतिजाज

न्यूयार्क के मुस्लमानों ने आज अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के रूबरू एक कामयाब एहितजाजी जल्सा-ए-आम मुनाक़िद करते हुए मुतालिबा किया कि बर्मा के मुस्लमानों की नसल कुशी (नरसंहार)बंद की जाय।

न्यूयार्क के मुस्लमानों ने आज अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के रूबरू एक कामयाब एहितजाजी जल्सा-ए-आम मुनाक़िद करते हुए मुतालिबा किया कि बर्मा के मुस्लमानों की नसल कुशी (नरसंहार)बंद की जाय।

8 सितंबर को न्यूयार्क शहर एक शदीद समुंद्री तूफ़ान का निशाना बना था और दोपहर तक दो तूफ़ानों ने शहर पर हला बोल दिया। मज़ीद समुंद्री तूफ़ानों का ख़तरा है। चुनांचे यू ऐस ओपन टेनिस टूर्नामैंट के सैमी फाइनल्समुल्तवी करदिए गए, लेकिन ये इंतिहाई नाख़ुशगवार मौसम भी न्यूयार्क के मुस्लमानों की हरारत ईमानी सर्द करने से क़ासिर रहा।

सैंकड़ों मुस्लमान और उन से ज़्यादा तादाद में मुस्लिम नौजवानों ने क़ुदरत के क़हर से ख़ौफ़ज़दा होने से इनकार करदिया और ज़ेर-ए-ज़मीन सब वे में चार्टर्ड बसों के ज़रीया मुख़्तलिफ़ मसाजिद से तवील फ़ासिला तए करके इंसाफ़ की हिमायत के लिए अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की सिम्त रवाना होगए।

जलूस का आग़ाज़ तिलावत कुरानी से हुआ। 2 नौजवान मुस्लिम ख़वातीन ने जो हिजाब इस्तिमाल कर रही थी,तिलावत क़ुरआन की और दुनिया भर के मुस्लमानों से बर्मा के मुस्लमानों की नसल कुशी (नरसंहार)के ख़िलाफ़ आवाज़ उठाने की अपील की।

उन्हों ने हुकूमत बंगला देश से अपील की कि बंगला देश में दाख़िल होने वाले पनाह गुज़ीनों को ना रोकें। उन्हों ने बर्मा टास्क फ़ोर्स का भी शुक्रिया अदा किया। बर्मा टास्क फ़ोर्स अमरीका के बानी रुकन डाक्टर शेख़ उबैद ने जलूस की क़ियादत की।

बंगला देशी नज़ाद मुस्लिम अमरीकीयों की तंज़ीम के अब्बू समीहा सिराज-उल-इस्लाम ने अपनी तक़रीर में बर्मा और आसाम में मुस्लमानों की नसल कुशी (नरसंहार)के ख़िलाफ़ एहतिजाज किया।

हैदराबाद के मुबश्शिर अहमद ने जो अब न्यूयार्क के शहरी हैं, इस्लामी सर्कल की नुमाइंदगी करते हुए बोसनिया टास्क फ़ोर्स के क़ियाम का भी मुतालिबा किया।

TOPPOPULARRECENT