Wednesday , October 18 2017
Home / Sports / न्यूज़ीलैंड की जनूबी अफ्रीका के ख़िलाफ़ तारीख साज़ कामयाबी

न्यूज़ीलैंड की जनूबी अफ्रीका के ख़िलाफ़ तारीख साज़ कामयाबी

कम्बरली । 23 । जनवरी न्यूज़ीलैंड क्रिकेट टीम ने दौरा जनूबी अफ्रीका पर तारीख साज़ कामयाबी हासिल करली है जैसा कि मेहमान टीम ने जनूबी अफ्रीका के ख़िलाफ़ तीन वनडे मुक़ाबलों की सीरीज़ में 2-0 की सबक़त हासिल करली है । जनूबी अफ्रीका को मुतवातिर दूसरे वनडे में शिकस्त देते हुए न्यूज़ीलैंड ने सीरीज़ में नाक़ाबिल तसख़ीर मौक़िफ़ उस वक़्त हासिल करलिया जब जनूबी अफ्रीका न्यूज़ीलैंड के 279/8 के तआक़ुब में 252 रंस‌ पर ढेर होगई और इस तरह मेहमान टीम को 27 रंस‌ की कामयाबी हासिल हुई।

न्यूज़ीलैंड की कामयाबी में केन विलियम्सन की सैंचुरी ने कलीदी रोल अदा किया जैसा कि रवां दौरा जुनूबी अफ्रीका पर न्यूज़ीलैंड की जानिब से बनाई जाने वाली ये दूसरी सैंचुरी है। क़बल अज़ीं टी 20 मुक़ाबला में मार्टिन गुप्टिल ने सैंचुरी बनाई थी। विलियम्सनने 14 चौकों की मदद से 100 गेंदों में सैंचुरी स्कोर करने के इलावा अपनी इन्निंगज़ को 136 गेंदों में 17 चौकों और एक छक्के की मदद से नाक़ाबिल तसख़ीर 145 रंस‌ पर ख़त्म किया।

विलियम्सन ने ग्रांट एलियाट् (48) के हमराह तीसरी विकेट केलिए 128 गेंदों में 127 रंस‌ की पार्टनरशिप निभाते हुए टीम को बेहतर स्कोर फ़राहम किया।न्यूज़ीलैंड के फील्डरों ने शानदार मुज़ाहरा करते हुए 9 बेटसमेनों को रन आउट‌ किया जिस का टीम को फ़ायदा हुआ। गरायम स्मथ रन आउट‌ होने से क़बल 66 रंस‌ की एक बेहतरीन इन्निंगज़ खेली लेकिन वो टीम को शिकस्त से महफ़ूज़ नहीं रख पाए।

यहां के मैदान पर 300 से ज़ाइद रंस‌ का कामयाब तआक़ुब किया गया है और गरायम स्मथ ने कोलिन अंग्राम के हमराह तीसरे विकेट केलिए 139 रंस‌ की पार्टनरशिप निभाते हुए मेज़बान टीम केलिए उम्मीदें बरक़रार रखी थीं।

TOPPOPULARRECENT