Friday , October 20 2017
Home / India / पंचायत अरकान एम एल सी इंतिख़ाबात नहीं लड़ेंगे: पंचायत कान्फ्रेंस

पंचायत अरकान एम एल सी इंतिख़ाबात नहीं लड़ेंगे: पंचायत कान्फ्रेंस

जम्मू, ०९ नवंबर ( एजेंसी) ऑल जम्मू और कश्मीर पंचायत कान्फ्रेंस (AJKPC) ने एक वाज़िह बयान देते हुए कहा कि कोई भी रुकन पंचायत कोटा से एम एल सी के इंतिख़ाबात ( चुनाव) नहीं लड़ेगा ।

जम्मू, ०९ नवंबर ( एजेंसी) ऑल जम्मू और कश्मीर पंचायत कान्फ्रेंस (AJKPC) ने एक वाज़िह बयान देते हुए कहा कि कोई भी रुकन पंचायत कोटा से एम एल सी के इंतिख़ाबात ( चुनाव) नहीं लड़ेगा ।

सदर नशीन AJKPC शफ़ीक़ मीर ने मीडीया नुमाइंदों से बात करते हुए कहा कि इस बात की वज़ाहत कर देना ज़रूरी समझता हूँ कि एम् एल सी इंतिख़ाबात में AJKPC का कोई रुकन ( सदस्य) हिस्सा नहीं लेगा और रियासत जम्मू-ओ-कश्मीर में पनचायती राज को बाइख्तेयार बनाने की हमारी लड़ाई जारी रहेगी ।

उन्होंने मज़ीद कहा कि हम यहां पंचायत हलक़ा सतह पर जमहूरीयत की जड़ों को मज़बूत करना चाहते हैं । हम अपने सरपंचों के तहफ़्फ़ुज़ ( हिफाजतों) के लिए बहुत ज़्यादा फ़िक्रमंद हैं और नहीं चाहते कि वो एम एल सी बनें । याद रहे कि इलेक्शन कमीशन ने आज ये ऐलान किया है कि जम्मू-ओ-कश्मीर विधान परिषद (legislative council) में मख़लवा दो नशिस्तों ( सीटों) के लिए पंचायत कोटा से इंतिख़ाबात 3 दिसम्बर को मुनाक़िद (आयोजित) होंगे ।

मिस्टर मीर ने हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया कि बुनियादी सतह से अवाम की तवज्जा हटाने के लिए हुकूमत ने क़सदन पंचायत कोटा से इंतिख़ाबात मुनाक़िद करने का ऐलान किया है। ये इंतिख़ाबात सिवाए तज़ीअ औक़ात के और कुछ नहीं । पंचों और सरपंचों ने भी ऐसा कोई मुतालिबा नहीं किया था ।

उन्होंने कहा कि एम एल सी इंतिख़ाबात मुनाक़िद करने के ऐलान से क़बल हुकूमत को पनचायती राज से मुताल्लिक़ आईन ( कानून/ विधान) की 73वीं तरमीम का इतलाक़ (अनुकूल) करना चाहीए था । उन्होंने हुकूमत से अपील की कि वो इन इंतिख़ाबात को फ़िलहाल अलतवा में रखे ।

याद रहे कि जम्मू-ओ-कश्मीर में सरपंचों के क़त्ल के बाद हालात इंतिहाई कशीदा हो गए थे जहां उन के तहफ़्फ़ुज़ ( हिफाजत) को अव्वलीन तर्जीह (वरीयता) दिए जाने का मुतालिबा शिद्दत इख्तेयार कर गया ।

TOPPOPULARRECENT