Thursday , October 19 2017
Home / District News / पंचायत चुनाव में मुसलमानों को मौक़ा दिया जाये

पंचायत चुनाव में मुसलमानों को मौक़ा दिया जाये

महबूबनगर 10 जुलाई: कांग्रेस कमेटी शोबा अक़लीयत महबूबनगर के पहलि मीटिंग आम-ओ-तक़रीब हलफ़ बर्दारी का इनइक़ाद दफ़्तर ज़िला कांग्रेस कमेटी महबूबनगर में अमल में आया।

महबूबनगर 10 जुलाई: कांग्रेस कमेटी शोबा अक़लीयत महबूबनगर के पहलि मीटिंग आम-ओ-तक़रीब हलफ़ बर्दारी का इनइक़ाद दफ़्तर ज़िला कांग्रेस कमेटी महबूबनगर में अमल में आया।

इस जल्सा-ए-आम में बहैसीयत मेहमान ख़ुसूसी सदर रियास्ती कांग्रेस कमेटी शोबा अक़लीयत सयद सिराज उद्दीन , सेक्रेटरी पी सी सी हाश्मी , सदर ज़िला कांग्रेस महबूब उबीद उल्लाह कोतवाल, सदर बलॉक कांग्रेस कमेटी महबूबनगर अनवर पाशाह इंचार्ज हलक़ा असेंबली महबूबनगर एस प्रकाश, तर्जुमान ज़िला कांग्रेस वेंकट राम रेड्डी, सीनीयर क़ाइद अलताफ़ हुसैन एडवोकेट, मुहम्मद हनीफ़ अहमद , मुहम्मद महमूद अली, गोपाल यादव साबिक़ कौंसिलर ने शिरकत की।

जलसे की सदारत मुहम्मद तक़ी हुसैन सदर ज़िला कांग्रेस शोबा अक़लीयत ने की। इस मौके पर अपने ख़िताब में सयद सिराज उद्दीन ने कहा कि कांग्रेस पार्टी ही वो वाहिद जमात है जो मुल्क के सभी तबक़ात की तरक़्क़ी और ख़ुशहाली के लिए सरगर्म अमल है।

उन्होंने अक़लीयतों बिलख़सूस मुसलमानों की तरक़्क़ी के लिए मर्कज़ी-ओ-रियास्ती हुकूमतों की तरफ से चलाई जा रही फ़लाही स्कीमात का ज़िक्र करते हुए कहा कि कांग्रेस की ज़ेर-ए-क़ियादत हुकूमतों ने मुसलमानों की तालीमी और मआशी तरक़्क़ी के लिए कई एक इन्क़िलाबी स्कीमात को रोशनास करवाया जिस के नतीजे ये हुआ कि आज क़ौम के नौजवान आला तालीम हासिल करके बड़े बड़े ओहदों पर फ़ाइज़ हैं और क़ौम तरक़्क़ी की तरफ़ गामज़न हुई है।

उन्हों ने बी जे पी के फिर्रकापरस्त एजंडे को शिकस्त देने के लिए कांग्रेस को मुस्तहकम करने की अवाम से अपील की। उबीद उल्लाह कोतवाल सदर ज़िला कांग्रेस ने अपने ख़िताब में कहा कि ज़िलई सतह पर मुसलमानों की तरक़्क़ी के लिए हुकूमती सतह पर हौसलाअफ़्ज़ाई का काम चल रहा है और अक़लीयतों मुसलमानों की तरक़्क़ी के लिए कांग्रेस की ज़ेर-ए-क़ियादत हुकूमत कोशां है। उन्हों ने ये यक़ीन दिलाया कि बी सी ज़ुमरे के तहत महफ़ूज़ नशिस्तों पर बी सी ई तबक़ा के मुस्लिम क़ाइदीन को इंतेख़ाब में हिस्सा लेने का मौक़ा दिया जाएगा।

मुहम्मद तक़ी हुसैन तक़ी ने अपनी मुख़ातिबत में कहा कि हुकूमत की तरफ से अक़लीयतों की फ़लाह-ओ-बहबूद के लिए चलाई जा रही स्कीमात के समरात को मुसलमानों तक पहुंचाने के लिए कांग्रेस शोबा अक़लीयत ज़बरदस्त सरगर्म अमल है।

मुसलमानों की तरक़्क़ी के लिए ज़िला के मुताल्लिक़ा वज़ीर डी के अरूना , जगदीश्वर रेड्डी, सदर ज़िला कांग्रेस उबेदुल्लाह कोतवाल की काविशों का भी ज़िक्र किया।

TOPPOPULARRECENT