Tuesday , October 17 2017
Home / Delhi News / पंजाब में भी आम आदमी पार्टी का ताक़ुब

पंजाब में भी आम आदमी पार्टी का ताक़ुब

नई दिल्ली: आम आदमी पार्टी से मुअत्तल क़ाइदीन योगेंद्र यादव और प्रशांत भूषण साल 2017 मे पंजाब असेम्बली इंतेख़ाबात से क़बल एक सियासी जमात का क़ियाम अमल में लाते हुए पार्टी उम्मीदवारों को नामज़द कर सकते हैं जब कि आप सरबराह अरविंद केजरीवाल रियासत में इंतेख़ाबी मुक़ाबले के लिए तैयारीयां शुरू कर दी हैं।

आप से मुअत्तली के बाद दोनों क़ाइदीन ने स्वराज अभियान का आग़ाज़ किया था। उन्होंने बताया कि पंजाब के असेम्बली इंतेख़ाबात में मुक़ाबले के लिए वो संजीदगी से ग़ौर-ओ-ख़ौस कर रहे हैं। स्वराज अभियान लीडर ने बताया कि बहुत जल्द एक नई सियासी पार्टी का क़ियाम अमल में लाया जाएगा।

इस ख़ुसूस में कोई वक़्त मुक़र्रर नहीं किया गया। लेकिन ये तए किया कि पंजाब के इंतेख़ाबात में मुक़ाबला किया जाएगा । पार्टी ने बताया कि क़ुदूर साहिब असेम्बली हलक़े के ज़िमनी इंतेख़ाबात में मूसीक़ार भाई बलदीप सिंह की ताईद की जाएगी। उन्होंने कहा कि स्वराज अभियान फ़िलहाल एक ग़ैर सियासी तंज़ीम है और एक नई सियासी जमात तशकील देने की तजवीज़ ज़ेर-ए-ग़ौर है।

वाज़िह रहे कि ये ज़िमनी इंतेख़ाबात कांग्रेस रुकन असेम्बली रमन जीत सिंह के इस्तीफे के बाइस मुनाक़िद किए जा रहे हैं। जिन्होंने रियासत में मुक़द्दस किताब की बे-हुरमती के वाक़ियात के ख़िलाफ़ इस्तीफ़ा देदिया था।

TOPPOPULARRECENT