Wednesday , September 20 2017
Home / India / पंजाब में स्वाइन फ्लू से 17 अम्वात

पंजाब में स्वाइन फ्लू से 17 अम्वात

चन्दीगढ़: पंजाब में अंदरून10 यौम स्वाइन फ़्लू से17 अफ़राद की मौत से महिकमा-ए-सेहत के ओहदेदारों में तशवीश की लहर दौड़ गई है । स्वाइन फ्लू से अब तक 17 लोग‌ मौत के आग़ोश में चले गए हैं। स्टेट नूडल ऑफीसर बराए स्वाइन फ्लू (पंजाब गगन दीप सिंह ने आज ये इत्तेला दी और बताया कि इस वाइरस के सबसे ज़्यादा मुतास्सिर हैं।

मुक्तसर, भटिंडा , फ़िरोज़ पूर , फ़रीदकोट , लुधियाना , फ़तह गढ़ साहब, मोगा और मालना पाए गए जबकि रियासत भर में H1N1 वाइरस से भी5 लोग मर‌ गए हैं, जुमला124 नमूनों का तजज़िया करने पर 33 लोग पोज़िटीव पाए गए। उन्होंने कहा कि ये तशवीशनाक है कि मुतास्सिरीन लम्हा आख़िर में हॉस्पिटलों से रुजू हो रहे हैं जबकि मरीज़ों को अलामत ज़ाहिर हुए हैं।

ईलाज के लिए आजाना चाहिए और सरकारी दवा ख़ानों में मतलूब अदवियात और अमला दस्तयाब है। अगर मुतास्सिरीन बरवक़्त नहीं आएँगे तो हम क्या कर सकते हैं। महिकमा-ए-सेहत के ओहदेदारों का ये तास्सुर है कि अवाम खांसी और ज़ुकाम या शदीद बुख़ार की शिकायत पर डाँक्टर के मश्वरे के बग़ैर अज़ ख़ुद अदवियात इस्तेमाल कर रहे हैं जिसके बाइस अम्वात की शरह में इज़ाफ़ा हुआ है।

हरियाणा में भी स्वाइन फ्लू से एक मौत की इत्तेला है जहां पर 8 अफ़राद मुतास्सिर पाए गए। चन्दीगढ़ में2 मुतास्सिरीन का ईलाज जारी है|

TOPPOPULARRECENT