Wednesday , September 20 2017
Home / India / पटना में बी जे पी लीडर का क़तल 3 मुल्ज़िमीन बिशमोल साबिक़ कारपोरेटर गिरफ़्तार

पटना में बी जे पी लीडर का क़तल 3 मुल्ज़िमीन बिशमोल साबिक़ कारपोरेटर गिरफ़्तार

पटना: बी जे पी लीडर अविनाश कुमार के क़तल के सिलसिले में 3 अफ़राद बिशमोल एक साबिक़ कारपोरेटर को गिरफ़्तार करलिया गया । बिहार असेम्बली में आज नीतीश कुमार हुकूमत ने ये इत्तेला दी। महिकमा दाख़िला के इंचार्ज वज़ीर विजय‌ चौधरी ने पटना में कल एक मुक़ामी बी जे पी लीडर के क़तल वाक़िया पर हुकूमत का एक बयान पढ़ कर सुनाया जिन्हें मुसल्लह हमलावरों ने गोलीमार कर हलाक कर दिया।

अपोज़ीशन लीडर नंदकिशोर यादव और दीगर बी जे पी अरकाने असेम्बली ने इंचार्ज वज़ीरे दाख़िला की जानिब से जवाब दिए जाने पर एहतेजाज किया और चीफ मिनिस्टर नीतीश कुमार से बयान देने का मुतालिबा किया जो कि विज़ारत-ए-दाख़िला का क़लमदान रखते हैं । एवान में शोर-ओ-गुल के दौरान रियासती वज़ीर ने हुकूमत का बयान पढ़ कर सुनाया। जिस में क़तल वाक़िये पर पुलिस की कार्रवाई की तफ़सीलात पेश की गई।

उन्होंने बताया कि पुलिस ने जाये करीब एक मंदिर का सी सीटी वी फूटेज हासिल करलिया है। जिस में हमलावरों की तस्वीरें आगई हैं। सरकारी बयान में कहा गया है कि असल मुल्ज़िम साबिक़ कारपोरेटर लाल गुप्ता और उनके फ़र्ज़ंद दाश कुमार और दुख़तर ज्योति गुप्ता को गिरफ़्तार करलिया गया है।

जब कि एक और मफ़रूर मुल्ज़िम की तलाशी के लिये पुलिस की टीम तशकील देदी गई है। वाज़िह रहे कि बी जे पी लीडर को इस वक़्त तआक़ुब कर के हमलावरों ने गोलीमार दी थी जब वो अपनी दुख़तर को स्कूल बस में सवार कर के वापिस आरहे थे। इस वाक़िये पर बी जे पी अरकान ने आज भी असेम्बली में एहतेजाज किया।

TOPPOPULARRECENT