Sunday , October 22 2017
Home / India / पटेल को नीतीश कुमार का खिराजे अक़ीदत

पटेल को नीतीश कुमार का खिराजे अक़ीदत

गवर्नर बिहार डी वाई पाटेल और चीफ़ मिनिस्टर नीतीश कुमार ने आज सरदार वल्लभ भाई पटेल के 138 वीं यौम-ए-पैदाइश के मौक़े पर बिहार के दार-उल-हकूमत पटना में मर्द-ए-आहन को दिल खोल कर ख़िराज-ए-अक़ीदत पेश किया। सब से पहले गवर्नर ने आज़ाद हिंद के अव्व

गवर्नर बिहार डी वाई पाटेल और चीफ़ मिनिस्टर नीतीश कुमार ने आज सरदार वल्लभ भाई पटेल के 138 वीं यौम-ए-पैदाइश के मौक़े पर बिहार के दार-उल-हकूमत पटना में मर्द-ए-आहन को दिल खोल कर ख़िराज-ए-अक़ीदत पेश किया। सब से पहले गवर्नर ने आज़ाद हिंद के अव्वलीन मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला को पटना में चटको हारा रेलवे प्ले के क़रीब पटेल चौक में ख़िराज-ए-अक़ीदत पेश किया।

चीफ़ मिनिस्टर नीतीश कुमार ने भी उनकी सताइश की। कई वुज़रा बिशमोल श्याम राजक और रेनू कुशवाहा मर्द-ए-आहन को ख़िराज-ए-अक़ीदत पेश करने वालों में शामिल थे। महिकमा रवाबित-ए-आम्मा के फ़नकारों ने इस मौक़े पर तहज़ीबी प्रोग्राम का एस्क्श्हतिमाम किया। गवर्नर और चीफ़ मिनिस्टर ने बादअज़ां आँजहानी इंदिरा गांधी की बरसी पर भी उनको ख़िराज-ए-अक़ीदत पेश किया। वो बज़रीया कार आँजहानी वज़ीर-ए-आज़म के मुजस्समा वाक़्य इंदिरा गांधी इंस्टीटियूट आफ़ मैडीकल साइंसेस गए और फूल मालाएं चढ़ाकर ख़िराज-ए-अक़ीदत पेश किया।

TOPPOPULARRECENT