Friday , October 20 2017
Home / Crime / पट्टन चीरो में बे रहमाना क़तल

पट्टन चीरो में बे रहमाना क़तल

हैदराबाद१५ मार्च ( सियासत न्यूज़ ) नाजायज़ ताल्लुक़ात के शुबा में एक शख़्स का बे रहमाना अंदाज़ में क़तल कर दिया गया । ये वारदात आज सुबह की अव्वलीन साअतों में पट्टन चीरो पुलिस स्टेशन हदूद में पेश आई । जहां 40 साला या दिया का क़तल करदिय

हैदराबाद१५ मार्च ( सियासत न्यूज़ ) नाजायज़ ताल्लुक़ात के शुबा में एक शख़्स का बे रहमाना अंदाज़ में क़तल कर दिया गया । ये वारदात आज सुबह की अव्वलीन साअतों में पट्टन चीरो पुलिस स्टेशन हदूद में पेश आई । जहां 40 साला या दिया का क़तल करदिया गया । पुलिस ज़राए के मुताबिक़ इस शख़्स को नाजायज़ ताल्लुक़ात के शुबा में क़तल कर दिया गया ।

जबकि दूसरे ज़राए के मुताबिक़ जिस की पुलिस ने तसदीक़ नहीं की या दिया का क़तल उस की दाश्ता के मकान में मुबय्यना तौर पर दाश्ता के शौहर और इस के रिश्तेदारों ने क़तलकया है । वो या दिया की मौक़ा की तलाश में थे और इस के मकान आने जाने पर कड़ी नज़र रखे हुए थे । जैसे ही आज वो दाश्ता के मकान में दाख़िल हुआ इस पर क़ातिलाना हमला करते हुए उसे शदीद ज़ख़मी करदिया गया जिस की इत्तिला पाकर या दिया की बीवी ने मुक़ामी अवाम की मदद से सिंगा रेड्डी हॉस्पिटल मुंतक़िल किया जहां डाक्टरों के मश्वरा पर या दिया को गांधी हॉस्पिटल लाया गया ।

जहां ईलाज के दौरान वो फ़ौत होगया । पट्टन चीरो मंडल के साकन या दिया के पड़ोसन नैना से नाजायज़ ताल्लुक़ात क़ायम हो चुके थे । ताहम पुलिस ने वाज़िह तौर पर उन के रिश्ता की तसदीक़ नहीं की । पुलिस ने बताया कि इस सिलसिला में मुक़द्दमा दर्ज करलिया गया है औरमसरूफ़ तहक़ीक़ात है ।

TOPPOPULARRECENT