Wednesday , August 23 2017
Home / Neighbours / पठानकोट हमला पाकिस्तानी टीम का दौरा हिंद मुतवक़्क़े

पठानकोट हमला पाकिस्तानी टीम का दौरा हिंद मुतवक़्क़े

इस्लामाबाद: पाकिस्तानी तहक़ीक़कारों की एक टीम इमकान है कि आइन्दा महीने हिन्दुस्तान का दौरा करेगी ताकि पठानकोट दहशत हमले में जईश मुहम्मद के दहशतगरदों के शामिल‌ होने से मुताल्लिक़ सबूत-ओ-शवाहिद जमा करसके। ज़राए इबलाग़ की एक इत्तेला में ये बात कही गई है।

एक सीनियर सिफ़ारतकार ने डॉन न्यूज़ को बताया कि तहक़ीक़कारों की एक टीम इमकान है कि हिन्दुस्तान का दौरा करेगी। उस के लिए तारीख़ को अभी क़तईयत नहीं दी गई है। रिपोर्ट में कहा गया है कि पंजाब पुलिस का महिकमा इन्सिदाद-ए-दहशतगर्दी की तरफ‌ से इस हमले के सिलसिले में एफ़आईआर दर्ज किए जाने के नतीजे में टीम का ये दौरा मुम्किन हो सकता है।

वज़ीर-ए-आज़म नवाज़ शरीफ़ ने पठानकोट हमले के चंद दिन बाद छः रुकनी तहक़ीक़ाती टीम तशकील दी थी। पठानकोट में दो जनवरी को एयरफ़ोर्स के अड्डे पर ये हमला हुआ था। तहक़ीक़ाती टीम हमले के मुक़ाम का दौरा करेगी और हिन्दुस्तान के इस मौक़िफ़ का सबूत जमा करेगी कि इस हमले की साज़िश पाकिस्तान में तैयार की गई थी और इस पर चार अफ़राद ने अमल किया था जो सरहद पार से पठानकोट में घुस आए थे।

रिपोर्ट में कहा गया है कि तहक़ीक़ाती टीम का ये दौरा आइन्दा महीने हो सकता है। इमकान है कि ये टीम हिन्दुस्तानी तहक़ीक़ाती एजेन्सी एनआईए के ओहदेदारों से भी मुलाक़ात करेगी जो इस मुक़द्दमे की तहक़ीक़ात कर रही है। रिपोर्ट के बमूजब एफ़आईआर के इंदिराज से इस मुआमले में तहक़ीक़ात को आगे बढ़ाने में क़ानूनी बुनियाद फ़राहम होगी। सिफ़ारती ज़राए ने कहा कि हिन्दुस्तान भी इस पाकिस्तानी तहक़ीक़ाती टीम का इस्तेक़बाल करने तैयार है|

TOPPOPULARRECENT