Monday , October 23 2017
Home / Featured News / पठानकोट हमला सिर्फ एक इशारा: हाफ़िज़ सईद

पठानकोट हमला सिर्फ एक इशारा: हाफ़िज़ सईद

इस्लामाबाद 05 फरवरी: हिन्दुस्तान के ख़िलाफ़ एक और इंतेक़ाम रिमार्क में जमात-उल-दावत के सरबराह और मुंबई दहश्तगर्द हमलॆ के असल साज़िशी ज़हन हाफ़िज़ मुहम्मद सईद ने हिन्दुस्तान में हमले करने की धमकी दी।

हिन्दुस्तान से मुख़ातिब हो कर उन्होंने कहा कि तुमने पठानकोट पर सिर्फ एक हमला देखा है, अब यहां से हालात तबाहकुन होजाएंगे। उन्होंने पाकिस्तान मक़बूज़ा कश्मीर में जल्सा-ए-आम से ख़िताब में कहा कि हिन्दुस्तान में हमले पे हमले किए जाऐंगे। हाफ़िज़ मुहम्मद सईद ने इल्ज़ाम आइद किया कि हिन्दुस्तानी फ़ौज ने कश्मीरीयों पर ज़ुलम-ओ-ज़्यादतियां की हैं, कश्मीरीयों की नसल कुशी का इंतेक़ाम लिया जाएगा। पठानकोट तर्ज़ के हमले करने का हमने इरादा कर लिया है।

हाफ़िज़ मुहम्मद सईद ने कश्मीरी दहश्तगर्द लीडर सय्यद सलाहुद्दीन की सताइश की जिन्हों ने यूनाइटेड जिहाद कौंसिल तशकील देकर पठानकोट में हिन्दुस्तानी फ़िज़ाई पट्टी पर जनवरी में दो दहश्तगर्द हमले करने की ज़िम्मेदारी क़बूल करली।

पठानकोट दहश्तगर्द हमले का हवाला देते हुए हाफ़िज़ मुहम्मद सईद ने कहा कि हुकूमत बाज़ ग़ैरसरकारी अनासिर को निशाना बनाकर तन्ज़ीमों पर पाबंदी आइद कर रही है।

TOPPOPULARRECENT