Monday , October 23 2017
Home / Hyderabad News / परनब मुकर्जी अज़ीम क़ाइद, रेनूका चौधरी का मौक़िफ़ तबदील

परनब मुकर्जी अज़ीम क़ाइद, रेनूका चौधरी का मौक़िफ़ तबदील

ए आई सी सी तर्जुमान-ओ-रुक्न राज्य सभा मिसिज़ रेनूका चौधरी को सदारती उम्मीदवार के लिए परनब मुकर्जी के नाम पर एतराज़ करना महंगा साबित हुआ। सोनीया गांधी के सियासी मुशीर (Political adviser ) अहमद पटेल की हिदायत पर ब्यान तबदील करते हुए परनब मुकर्

ए आई सी सी तर्जुमान-ओ-रुक्न राज्य सभा मिसिज़ रेनूका चौधरी को सदारती उम्मीदवार के लिए परनब मुकर्जी के नाम पर एतराज़ करना महंगा साबित हुआ। सोनीया गांधी के सियासी मुशीर (Political adviser ) अहमद पटेल की हिदायत पर ब्यान तबदील करते हुए परनब मुकर्जी को अज़ीम (बहुत बडा) क़रार दिया है।

कांग्रेस पार्टी, सदारती उम्मीदवार के मसला पर जहां यू पी ए की हलीफ़ जमातों को मनाने पर जुटी हुई है, वहीं अपोज़ीशन के लिए भी काबिल-ए-क़बूल उम्मीदवार पेश करने पर ग़ौर कर रही है। हलीफ़ों(घटक दल) और हरीफ़ों को मनाना कांग्रेस के लिए चैलेंज बन गया है।

ऐसे में ए आई सी सी तर्जुमान मिसिज़ रेनूका चौधरी ने दिल्ली में सदारती उम्मीदवार के लिए पार्टी के सब से सीनीयर क़ाइद परनब मुकर्जी के नाम पर एतराज़ किया है, जो सियासी हलक़ों में मौज़ू बहस बन गया है।

कांग्रेस हाईकमान ने रेनूका चौधरी के ब्यान का सख़्त नोट लिया है। सोनीया गांधी के सियासी मुशीर अहमद पटेल ने रेनूका चौधरी को हाईकमान की नाराज़गी से वाक़िफ़ कराते हुए फ़ौरी ब्यान तबदील करने पर ज़ोर दिया, जिस पर रेनूका चौधरी ने दुबारा मीडीया से रुजू हो कर कहा कि इन के कहने का ग़लत मतलब निकाला गया है,

वो सिर्फ ये कहना चाहती थीं कि परनब मुकर्जी एक सीनीयर क़ाइद हैं और उन के मश्वरों की पार्टी को ज़रूरत है। उन्हों ने यही कहा था, लेकिन मीडीया ने इस का ग़लत मतलब निकाल लिया। उन्हों ने परनब मुकर्जी जैसे सीनीयर क़ाइद का हमेशा एहतिराम किया है।

TOPPOPULARRECENT