Sunday , September 24 2017
Home / Featured News / परफ्यूम फैक्ट्री में 10 गैलन पेशाब दस्तयाब

परफ्यूम फैक्ट्री में 10 गैलन पेशाब दस्तयाब

जेद्दाह 29 जनवरी:जेद्दाह में एक वेयरहाउस पर बलदिया की टीम ने जब धावा किया तो उसे वहां 10 गयालिनस में इन्सानी पेशाब दस्तयाब हुआ जिससे ये टीम हैरत-ज़दा रह गई। हाइल म्युनिसिपेलिटी टीम को यहां ख़ुशबूदार तेल में भीगी हुई लक्कड़ी भी दस्तयाब हुई जिस पर शुबा किया जा रहा है कि उसे ऊद क़रार देते हुए फ़रोख़त करने के मंसूबे थे।

मीडिया की एक रिपोर्ट में ये बात बताई गई। इस टीम ने ना मालूम ख़ाम अश्या तेल और ख़ुशबू की बोतलें भी ज़बत करलीं। इस टीम ने फ़ौरी वज़ारत तिजारत-ओ-सनअत सिविल डीफेंस और पुलिस को इस से अघा किया और ये केस उनके सपुर्द कर दिया गया है।

म्युनिसिपेलिटी के मीडिया डायरेक्टर सईद अलसवानी ने कहा कि उनके दफ़्तर ने इलाके में वज़ारत तिजारत-ओ-सनअत के तआवुन से इस वेयरहाउस को बंद कर दिया है और सिक्योरिटी पेट्रोल की तरफ से बैरूनी वर्कर्स को गिरफ़्तार किया गया है। वेयरहाउस के ऑप्रेटर पर मुख़्तलिफ़ जुर्माने आइद किए गए हैं जिन में पेशाब की दस्तयाबी भी शामिल है। यहां बग़ैर लाईसेंस के परफ्यूमस भी तैयार किए जा रहे थे।

पुलिस अब ये पता चलाने कोशां है कि यहां पेशाब क्युं जमा रखा गया था और आया उसे मार्किट में फ़रोख़त की जाने वाली ख़ुशबूओं में तो इस्तेमाल नहीं किया जाता?

TOPPOPULARRECENT