Monday , October 23 2017
Home / Khaas Khabar / परवेज़ मुशर्रफ़ को कभी माफ़ नहीं करेंगे: नवाज़ शरीफ़

परवेज़ मुशर्रफ़ को कभी माफ़ नहीं करेंगे: नवाज़ शरीफ़

सरगोधा (पंजाब), 3 मई: (एजेंसी) पाकिस्तान मुस्लिम लीग (एन) के क़ाइद मुहम्मद नवाज़ शरीफ़ ने कहा है कि साबिक़ सदर जनरल रिटायर्ड परवेज़ मुशर्रफ़ के लिए उनके दिल में ना तो कभी नरमी आयेगी और ना ही वो मुशर्रफ़ को माफ़ करेंगे। उन्होंने ये बात कल पंज

सरगोधा (पंजाब), 3 मई: (एजेंसी) पाकिस्तान मुस्लिम लीग (एन) के क़ाइद मुहम्मद नवाज़ शरीफ़ ने कहा है कि साबिक़ सदर जनरल रिटायर्ड परवेज़ मुशर्रफ़ के लिए उनके दिल में ना तो कभी नरमी आयेगी और ना ही वो मुशर्रफ़ को माफ़ करेंगे। उन्होंने ये बात कल पंजाब के शहर सरगोधा में एक इंतेख़ाबी जल्सा-ए-आम से ख़िताब करते हुए कही।

नवाज़ शरीफ़ ने कहा कि पाकिस्तान की सलामती और मईशत को नुक़्सान परवेज़ मुशर्रफ़ ने पहुंचाया। उन्होंने कहा कि साबिक़ हुकमरानों ने मुल्क को करप्शन के दलदल में धकेल दिया, अगर अवाम की ग़लती से साबिक़ हुक्मरान एक बार फिर इक्तेदार ( सत्ता) में आए तो मुल्क का अल्लाह ही हाफ़िज़ होगा।

नवाज़ शरीफ़ ने ये भी कहा कि 11 मई के आम इंतेख़ाबात में अगर हम कामयाब हुए तो इक्तेदार में आकर मुल्क से अंधेरों का ख़ातमा कर देंगे । उन्होंने कहा कि मुशर्रफ़ ने इक्तेदार में आकर अवाम को बर्क़ी लोड शैडिंग का तोहफ़ा दिया था, पीपीपी ने इसमें इज़ाफ़ा कर दिया।

उन्होंने कहा कि मुल्क में सनअतें (उधोग)बंद हो रही हैं और मज़दूर बेरोज़गार हो चुका है। मुल्क की मौजूद मआशी सूरत-ए-हाल के बारे में उन्होंने कहा कि आज मुल्क में रुपये की क़दर कम हो रही है जिससे मसाइल में इज़ाफ़ा हुआ है।

नवाज़ शरीफ़ ने ये भी कहा कि वो शख़्स जिस को अपना इंतेख़ाबी निशान याद नहीं, वो लोगों की क्या ख़िदमत करेगा। उन्होंने कहा कि मुस्लिम लीग (एन) ऐसा कोई वाअदा अवाम से नहीं करेगी जिसे वो पूरा ना कर सके।

TOPPOPULARRECENT