Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / परिटाला रवि के बेटे के ख़िलाफ़ इक़दाम-ए-क़तल का मुक़द्दमा

परिटाला रवि के बेटे के ख़िलाफ़ इक़दाम-ए-क़तल का मुक़द्दमा

अनंतपुर 01 जनवारी: तेलुगु देशम पार्टी के साबिक़ रुकन असेंबली आँजहानी परिटाला रवि के बेटे परिटाला श्रीराम के ख़िलाफ़ मुक़ामी कांग्रेस लीडर के सुधाकर रेड्डी के इक़दाम-ए-क़तल के इल्ज़ाम के तहत एक मुक़द्दमा दर्ज कर लिया गया जब पिछ्ले रोज़ ग

अनंतपुर 01 जनवारी: तेलुगु देशम पार्टी के साबिक़ रुकन असेंबली आँजहानी परिटाला रवि के बेटे परिटाला श्रीराम के ख़िलाफ़ मुक़ामी कांग्रेस लीडर के सुधाकर रेड्डी के इक़दाम-ए-क़तल के इल्ज़ाम के तहत एक मुक़द्दमा दर्ज कर लिया गया जब पिछ्ले रोज़ गिरफ़्तार शूदा तीन मुसल्लह मुल्ज़िमीन से पूछताछ के दौरान इस साज़िश में उन के नाम का इन्किशाफ़ हुआ ।

इन तीनों को धर्मावरम और मेलापल्ली मवाज़आत के दरमियान गिरफ़्तार किया गया था । पुलिस के मुताबिक़ दरांतियों और एक बंदूक़ से लैस 13 अफ़राद की टोली हफ़्ते को सुधाकर रेड्डी पर हमला के मक़सद से कोनाथोटो गाव‌ में रुपोश थी ।

पुलिस ने वड्डे नागा राजू , एम श्रीनिवासलू , और वड्डे रामकृष्णा को गिरफ़्तार कर लिया, दीगर मुल्ज़िमीन फ़रार होगए थे । इन तीनों को मजिस्ट्रेट के मीटिंग पर पेश कियागया जहां से अदालती तहवील में देदिया गया ।

पुलिस के मुताबिक़ प्रिय टाला रवी के बेटे सिरी राम के ख़िलाफ़ दफ़ा 307 के तहत मुक़द्दमा दर्ज किया गया है जिस ने मुबय्यना तौर पर सुधाकर रेड्डी के क़तल के मक़सद से इस टोली को 10 लाख रुपये नक़द और एक बंदूक़ फ़राहम किया था ।

पिछ्ले साल पुलिस ने एक शख़्स नागो हुसैन और दूसरों की जानिब से सुधाकर रेड्डी का क़तल करने के साज़िशी मंसूबा को नाकाम बनादिया था । सुधाकर रेड्डी 2011 में बिशमोल एक ख़ातून तीन अफ़राद के क़तल का मुल्ज़िम है ।

TOPPOPULARRECENT