Wednesday , August 16 2017
Home / AP/Telangana / पलैर ज़िमनी चुनाव में टीआरएस की रिकार्ड कामयाबी

पलैर ज़िमनी चुनाव में टीआरएस की रिकार्ड कामयाबी

हैदराबाद 20 मई :हुक्मराँ टीआरएस उम्मीदवार टी नागेश्वर राव‌ ने तवक़्क़ो के मुताबिक़ पलैर असेंबली नशिस्त के लिए हुए ज़िमनी चुनाव में 45,650 वोटों की रिकार्ड अक्सरीयत से कामयाबी हासिल की।

पलैर नशिस्त पर 1972 में 24,000 वोट की अक्सरीयत से कामयाबी का रिकार्ड था। वज़ीर इमारात-ओ-शवारा टी नागेश्वर राव‌ ने 95,000 से ज़ाइद वोट हासिल किए, और कांग्रेस उम्मीदवार सौ चरीता रेड्डी को 49,258 वोट हासिल हुए। आँजहानी राम रेड्डी वेंकट रेड्डी की अहलिया को तेलुगू देशम और बीजेपी की भी ताईद हासिल थी, लेकिन हुक्मराँ जमात के उम्मीदवार के मुक़ाबले हमदर्दी की लहर का कोई फ़ायदा नहीं हुआ।

वोटों की गिनती के आग़ाज़ से ही टीआरएस उम्मीदवार आगे थे। नागेश्वर राव‌ ने बादअज़ां मीडिया से बातचीत करते हुए कहा कि इस कामयाबी ने अवामी बहबूद के कामों के लिए उनकी ज़िम्मेदारी में इज़ाफ़ा कर दिया है।

उन्होंने राय दहिंदगान से इज़हार-ए-तशक्कुर किया। सदर टीआरएस-ओ-चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने खम्मम के पलैर असेंबली हलक़ा के ज़िमनी चुनाव में टीआरएस की कामयाबी को दो साला कारकर्दगी पर अवामी मंज़ूरी से ताबीर किया और कहा कि टीआरएस हुकूमत ने दो बरसों में जो काम किया है इस पर नताइज इस बात का मज़हर हैं कि अवाम हुकूमत की कारकर्दगी से मुतमइन हैं और उन्होंने नताइज ने इस का सबूत दिया है।

TOPPOPULARRECENT