Sunday , October 22 2017
Home / India / पाकिस्तानी अदालती कमीशन का अनक़रीब दौरा-ए-हिंद

पाकिस्तानी अदालती कमीशन का अनक़रीब दौरा-ए-हिंद

नई दिल्ली 05 नवंबर (पी टी आई) पाकिस्तान ने आज हिंदूस्तान को इत्तिला दी कि इस का अदालती कमीशन को उन अफ़राद से इंटरव्यू लेगा जिन का ताल्लुक़ मुंबई दहश्तगर्द हमलों की तहक़ीक़ात से रहा है, जल्द ही हिंदूस्तान पहूंच जाएगा और मर्कज़ी हुकूमत

नई दिल्ली 05 नवंबर (पी टी आई) पाकिस्तान ने आज हिंदूस्तान को इत्तिला दी कि इस का अदालती कमीशन को उन अफ़राद से इंटरव्यू लेगा जिन का ताल्लुक़ मुंबई दहश्तगर्द हमलों की तहक़ीक़ात से रहा है, जल्द ही हिंदूस्तान पहूंच जाएगा और मर्कज़ी हुकूमत से ख़ाहिश करेगा कि उसे इस मुक़द्दमा के सिलसिला में बाअज़ तफ़सीलात से वाक़िफ़ करवाया जायॆ।

पाकिस्तानी हाई कमिशनर बराए हिंदूस्तान शाहिद मलिक ने मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम से मुलाक़ात की और उन्हें वाक़िफ़ करवाया कि हकूमत-ए-पाकिस्तान जल्द ही अपना अदालती कमीशन हिंदूस्तान रवाना करेगी।

ताकि मुंबई दहश्तगर्द हमला की साज़िश में मुलव्वस मुजरिम अफ़राद को क़रार वाक़ई सज़ा दी जा सकी। पाकिस्तानी सफ़ीर बराए हिंद ने एक प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए कहाकि मुजव्वज़ा दौरा की तारीख़ों को हनूज़ क़तईयत नहीं दी गई ही। ताहम ये दौरा जल्द अज़ जल्द होगा। पाकिस्तानी अदालती कमीशन ऐडीशनल चीफ़ मेट्रो पा लैटिन मजिस्ट्रेट आर वे सावंत वाघले और डायरैक्टर महिकमा तहक़ीक़ात रमेश महाले के ब्यानात भी लेगा।

TOPPOPULARRECENT