Monday , October 23 2017
Home / India / पाकिस्तानी अदालती कमेटी 26 नवंबर के ऐनी शाहिदीन पर जरह करेगी

पाकिस्तानी अदालती कमेटी 26 नवंबर के ऐनी शाहिदीन पर जरह करेगी

ऐडीशनल चीफ़ मेट्रो पोलीटन मजिस्ट्रेट, अजमल क़साब का पोस्टमार्टम करने वाले डॉक्टर्स गवाहों में शामिल

ऐडीशनल चीफ़ मेट्रो पोलीटन मजिस्ट्रेट, अजमल क़साब का पोस्टमार्टम करने वाले डॉक्टर्स गवाहों में शामिल

पाकिस्तान के अदालती कमीशन का 8 रुकनी वफ़द मुंबई के 26 नवंबर को दहश्तगर्द हमलों के गवाहों पर 24 सितंबर को जरह करेगा ताकि पाकिस्तान में ताख़ीर का शिकार इस हमले के मुक़द्दमे में पेशरफ़त होसके। ऐडीशनल चीफ़ मेट्रो पोलीटन मजिस्ट्रेट पी वाई लाडीकर का बयान भी दर्ज किया जाएगा।

हिन्दुस्तान के ऐनी शाहिदीन कमेटी के इजलास पर बिशमोल सिटी मजिस्ट्रेट बयान देंगे। सिटी मजिस्ट्रेट ने लश्कर-ए-तयबा के दहश्तगर्द अजमल क़साब का एतराफ़ी बयान दर्ज किया था। मुक़द्दमे की तहक़ीक़ात करने वाले आला ओहदेदार रमेश महाले और 20 नवंबर 2008 को बे रहमाना हमले के दौरान फ़ौज के हाथों हलाक होने वाले 9 पाकिस्तानी दहश्तगरदों का पोस्टमार्टम करने वाले दो डाक्टरों से भी जरह की जाएगी।

पाकिस्तान का अदालती कमीशन हिन्दुस्तान का दूसरी बार दौरा करेगा। पहला दौरा मार्च 2012 में किया जा चुका है लेकिन इन्सिदाद-ए-दहशत गर्द अदालत पाकिस्तान ने उसकी रिपोर्ट खरिज‌ करदी थी क्योंकि कमेटी के अरकान को गवाहों से जरह की इजाज़त नहीं दी गई थी। कमीशन ने इन्सिदाद-ए-दहशतगर्दी अदालत पाकिस्तान के दो ओहदेदार, सफ़ाई के दो गवाह और एक नया ख़ुसूसी वकील इस्तिग़ासा शामिल हैं।

कमीशन के अरकान को 7 दिन का वीज़ा दिया गया है। वो वाघा सरहद से कर हिन्दुस्तान में दाख़िल होंगे। कार्रवाई के दौरान ख़ुसूसी वकील इस्तिग़ासा उज्जवल निकम हकूमत-ए-हिन्द की नुमाइंदगी करेंगे। इस सवाल पर कि हिन्दुस्तान में कमेटी की ज़िम्मेदारी क्या होगी। उज्जवल निकम ने कहा कि वो गवाहों पर जरह करेंगे जिस की क़ब्लअज़ीं इजाज़त नहीं दी गई थी।

इन्सिदाद-ए-दहशतगर्दी अदालत पाकिस्तान 7 मुश्तबा पाकिस्तानी अफ़राद बिशमोल लश्कर-ए-तयबा के कमांडर ज़की अलरहमन लखवी के ख़िलाफ़ मुक़द्दमे की समाअत कररही है। लखवी पर हमले की साज़िश करने, इस के लिए मालिया फ़राहम करने और हमले का मंसूबा बनाने का इल्ज़ाम है।

TOPPOPULARRECENT