Wednesday , October 18 2017
Home / Sports / पाकिस्तानी क्रिकेट टीम आइन्दा साल दौरा हिंद की ख़ाहां

पाकिस्तानी क्रिकेट टीम आइन्दा साल दौरा हिंद की ख़ाहां

कराची 14 नवंबर ( पी टी आई ) पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड के सदर नशीन ज़का अशर्फ़ ने इद्दिआ किया है कि उन्हों ने हिंदूस्तानी बोर्ड के सदर से कहा है कि पाकिस्तानी टीम दोनों ममालिक के माबैन क्रिकेट ताल्लुक़ात का अहया अमल में लाने हिंदूस्तान क

कराची 14 नवंबर ( पी टी आई ) पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड के सदर नशीन ज़का अशर्फ़ ने इद्दिआ किया है कि उन्हों ने हिंदूस्तानी बोर्ड के सदर से कहा है कि पाकिस्तानी टीम दोनों ममालिक के माबैन क्रिकेट ताल्लुक़ात का अहया अमल में लाने हिंदूस्तान का दौरा करने की ख़ाहां है । मिस्टर अशर्फ़ ने दुबई रवानगी से क़बल अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि उन्हों ने बी सी सी आई के सदर इन सरीनवा सन् को एक मकतूब रवाना किया है जिस में उन्हों ने ख़ाहिश की है कि बाहमी क्रिकेट ताल्लुक़ात का अहा-ए-किया जाय ।

उन्हों ने कहा कि वो मकतूब में वाज़िह करचुके हैं कि इन की टीम आइन्दा साल हिंदूस्तान में खेलना चाहती है और बी सी सी आई को जितना मुम्किन होसके जल्द इस दौरा को क़तईयत दीनी चाहीए । शैडूल के मुताबिक़ पाकिस्तानी टीम को आइन्दा साल मार्च अप्रैल में हिंदूस्तान का दौरा करना है ताहम बी सी सी आई की जानिब से अब तक इस दौरा को क़तईयत नहीं दी गई है और ना ही पाकिस्तान को कोई तफ़सील रवाना की गई है । मिस्टर ज़का अशर्फ़ ने कहा कि दौरा की तफ़सीलात को जल्द क़तईयत दी जानी चाहीए ताकि पाकिस्तानी टीम इस के मुताबिक़ अपनी तैय्यारीयां शुरू करसके ।

उन्हों ने मकतूब में दोनों मुल्कों के माबैन क्रिकेट ताल्लुक़ात को बहाल करने की एहमीयत पर रोशनी डालते हुए कहा कि अब जबकि दोनों ममालिक की हुकूमतों के माबैन ताल्लुक़ात बेहतर होते जा रहे हैं ऐसे में क्रिकेट से भी इस पर मुसबत असर होगा। उन्हों ने कहा कि उन्हें उम्मीद है कि वो ख़ुद हिंदूस्तान जाना चाहते हैं ताकि वहां बी सी सी आई ओहदेदारों से बातचीत होसके । मिस्टर अशर्फ़ दुबई में आई सी सी के सदर शरद पवार और सी ई ओ हारून लोरगात से मुलाक़ात करने के इलावा बंगला देश बोर्ड के ओहदेदारों से भी बातचीत करेंगे ।

मिस्टर अशर्फ़ बंगला ओहदेदारों को ये तरग़ीब देने की कोशिश करेंगे कि आइन्दा साल वो पाकिस्तान का दौरा करे । मार्च 2009 में सिरी लंका की क्रिकेट टीम पर लाहौर में हुए हमले के बाद किसी भी टेसट खेलने वाली टीम ने पाकिस्तान का दौरा नहीं किया है । पाकिस्तान बोर्ड के चीफ़ ऑप्रेटिंग ऑफीसर मिस्टर सुबहान अहमद ने कहा कि बंगला देश को आइन्दा साल पाकिस्तान का दौरा करना है और हम चाहते हैं कि ये सीरीज़ पाकिस्तान में ज़रूर खेली जाए।

TOPPOPULARRECENT