Monday , October 23 2017
Home / Sports / पाकिस्तानी खिलाड़ियों की केरबिय‌न लीग में दिलचस्पी

पाकिस्तानी खिलाड़ियों की केरबिय‌न लीग में दिलचस्पी

इस्लामाबाद 17 अप्रैल : दुनिया में खेले जाने वाले मुख़्तलिफ़ खेल‌ में सामिल ना होना और दीगर मआशी और माली अदम तहफ़्फ़ुज़ ने पाकिस्तानी खिलाड़ियों को केरबियन लीग में सामिल होने पर मजबूर कर दिया है।

इस्लामाबाद 17 अप्रैल : दुनिया में खेले जाने वाले मुख़्तलिफ़ खेल‌ में सामिल ना होना और दीगर मआशी और माली अदम तहफ़्फ़ुज़ ने पाकिस्तानी खिलाड़ियों को केरबियन लीग में सामिल होने पर मजबूर कर दिया है।

तफ़सीलात के मुताबिक़ इंडियन प्रीमयर लीग और बंगलादेश लीग जैसे दिलकश खेल‌ में खेलने से महरूमी और जनूबी अफ़्रीक़ा की मैच फ़ीस और स्पांसरज़ लोगो की मद में मिलने वाली रक़म की अदाइगी ना होने पर‌ पाकिस्तानी क्रिकेटर्ज़ को मआशी अदम तहफ़्फ़ुज़ से दो चार कर दिया है।

सेंटर्ल कंट्रेक्ट के मुआमलात भी हल तलब हैं जबकि बहुत‌ खिलाड़ियों की जानिब से रकम‌ में इज़ाफ़ा ना किए जाने की खबर‌ पर भी शदीद मायूसी का इज़हार किया है। रिपोर्टस के मुताबिक़ मौजूदा हालात में पाकिस्तानी खिलाड़ियों ने केरबिय‌न लीग में शमूलियत के लिए अपनी बेचैनी और ख़ाहिश का इज़हार किया है इस सिलसिले में टी 20 टीम के कप्तान मुहम्मद हफ़ीज़ पहले ही केरबियन लीग के साथ मुआहिदे कर चुके हैं जबकि दीगर खिलाड़ी इस हवाले से पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड की इजाज़त का इंतिज़ार कर रहे हैं।

रिपोर्टस के मुताबिक़ हिंदूस्तान के साथ मौजूदा कशीदगी(तनाव) और बंगलादेश की जानिब से पाकिस्तान का दौरे करने के हवाले से कई मर्तबा अपने बयानात से अलग होने से पाकिस्तानी क्रिकेटर्ज़ के लिए इन दोनों ममालिक में खेले जाने वाले लीगज़ में शिरकत को ग़ैर यक़ीनी बनाया है जिसके बाद पाकिस्तानी क्रिकेटर्ज़ उस वक़्त आमदनी के अहम ज़राए से महरूम हो चुके हैं जबकि दूसरी जानिब पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड के साथ माली मुआमलात के तै ना होने के बाइस क्रिकेटर्ज़ मआशी अदम तहफ़्फ़ुज़(बदहाली) का शिकार हो चुके हैं।

क्रिकेटर्ज़ केरबियन और श्रीलंकन लीगज़ में हिस्सा लेने के लिए माइल(परेशानी) हो रहे हैं। अलावा अज़ीं केरबिय‌न लीग के कमेटी ने बाज़ पाकिस्तानी क्रिकेटर्ज़ जिन में जुनैद ख़ान, शाहिद आफ़रीदी, शुऐब मलिक, सईद अजमल और अजमल शहज़ाद समेत चंद दीगर स्टारस शामिल हैं।

TOPPOPULARRECENT