Monday , October 23 2017
Home / Sports / पाकिस्तानी खेलाड़ियों को ऊंटों का तोहफ़ा

पाकिस्तानी खेलाड़ियों को ऊंटों का तोहफ़ा

पाकिस्तान ने हिंदूस्तान को दूसरे एक रोज़ा मैच में शिकस्त दे कर ना सिर्फ़ कलकत्ता के ईडन गार्डन्स में हिंदूस्तान केख़िलाफ़ नाक़ाबिल-ए-शिकस्त रहने का रेकॉर्ड बरक़रार रखा बल्कि तीन मेचौं की सीरीज़ भी अपने नाम कर ली।इस जीत पर जहां पाकिस्तानी टीम को उस की बेहतरीन कारकर्दगी पर अवाम और रहनुमाओं की जानिब से मुबारकबादें दी गईं,

वहीं पाकिस्तान पीपल्ज़ पार्टी बलोचिस्तान के डिप्टी पारलियामानी लीडर हाजी अली मदद जतक ने पूरी टीम केलिए एक ख़ास और अनोखा तोहफ़ा देने का एलान किया है। ये तोहफ़ा है टीम के हर खिलाड़ी के लिए एक क़ीमती ऊंट का है । ख़्याल रहे कि ओमूमी तौर पर एसे मौकौं पर खेलाड़ियों को नक़द इनाम, गाड़ी या मोटरसाईकल वग़ैरह‌ तोहफ़े में दी जाती है।

ऊंट को पाकिस्तान के शेमाल मशरिक़ी सूबे बलोचिस्तान में बहुत अहमीयत हासिल है और बलोचिस्तान एसेंबली के लोगो पर भी ऊंट की तस्वीर बनी हुई है। ऊंट को बलोचों की क़बाइली रिवायत का हिस्सा भी तसव्वुर किया जाता है।पाकिस्तान के एक निजी टी वी चैनल की एक ख़बर के मुताबिक़ पाकिस्तानी टीम को बतौर तोहफ़ा दिए जाने वाले हर ऊंट की क़ीमत तीन से चार लाख पाकिस्तानी रुपये तक होगी।

TOPPOPULARRECENT