Tuesday , October 24 2017
Home / World / पाकिस्तानी न्यूक्लीयर असलहा महफ़ूज़ नहीं : महमूद क़ुरैशी

पाकिस्तानी न्यूक्लीयर असलहा महफ़ूज़ नहीं : महमूद क़ुरैशी

ईस्लामाबाद । 29 नवंबर (पी टी आई) पाकिस्तान के साबिक़ वज़ीर-ए-ख़ारजा शाह महमूदक़ुरैशी ने कहा है के पाकिस्तान के न्यूक्लीयर असलहा मौजूदा पाकिस्तान पीपल्ज़ पार्टी (पी पी पी) हुकूमत के हाथों महफ़ूज़ नहीं है, लेकिन उन के इस दावा पर हुकू

ईस्लामाबाद । 29 नवंबर (पी टी आई) पाकिस्तान के साबिक़ वज़ीर-ए-ख़ारजा शाह महमूदक़ुरैशी ने कहा है के पाकिस्तान के न्यूक्लीयर असलहा मौजूदा पाकिस्तान पीपल्ज़ पार्टी (पी पी पी) हुकूमत के हाथों महफ़ूज़ नहीं है, लेकिन उन के इस दावा पर हुकूमत ने शदीद ब्रहमी का इज़हार करते हुए उन के इस्तिदलाल को बेबुनियाद क़रार देते हुए मुस्तर्द करदिया।

मिस्टर क़ुरैशी ने कहा कि सदर आसिफ़ अली ज़रदारी की क़ियादत में पाकिस्तान का न्यूक्लीयर प्रोग्राम महफ़ूज़ नहीं है। पाकिस्तान पीपल्ज़ पार्टी के साबिक़ लीडर जो हाल ही में हुक्मराँ जमात से अलग होकर क्रिकेटर से सियासतदां बनने वाले इमरान ख़ान की पाकिस्तान तहिरीक-ए-इंसाफ़ पार्टी में शामिल होगए हैं। सिंध के इलाक़ा भू टिक्की में एक जल्सा-ए-आम से ख़िताब करते हुए ये रिमार्क किया। आसिफ़ ज़रदारी के साबिक़ कलीदीहलीफ़ शाह महमूद क़ुरैशी पाकिस्तान के सब से बड़े सियासतदां हैं, जिन्हों ने अपने तबसरा में कहा है के उन के मुल्क के न्यूक्लीयर असलहा महफ़ूज़ नहीं हैं।

ये भी इत्तिफ़ाक़ है कि उन्हों ने ये रिमार्क एक ऐसे वक़्त किए जबकि मग़रिबी माहिरीन ख़बरदार कररही हैं कि ईस्लामाबाद के न्यूक्लीयर असलहा तालिबान दहश्तगरदों के हाथ पहुंच सकते हैं। अगरचे महमूद क़ुरैशी ने इस बात की तफ़सीलात नहीं बताया कि आया किस तरह पाकिस्तानी न्यूक्लीयर असलहा को ख़तरा लाहक़ है, लेकिन वाअदा किया कि वो कराची में मुनाक़िदशुदणी आइन्दा जल्सा-ए-आम में इस का तफ़सीली तज़किरा करेंगे।

उन्हों ने कहा कि वो पाकिस्तान के वज़ीर-ए-ख़ारजा रहे हैं और इस मसला को बख़ूबी समझ सकते हैं। इलावाअज़ीं पाकिस्तान को अपने न्यूक्लीयर प्रोग्राम के सबब दबाव का भी अंदाज़ा है। उन्हों ने अमरीका के साथ हकूमत-ए-पाकिस्तान के इत्तिहाद और पाकिस्तान के तईं अमरीकी रवैय्याकी सख़्त मुज़म्मत की। ताहम हकूमत-ए-पाकिस्तान ने शाह महमूद क़ुरैशी के रेमार्क परशदीद ब्रहमी केसाथ रद्द-ए-अमल का इज़हार करते हुए उन के इस्तिदलाल को मुस्तर्द करदिया ।

TOPPOPULARRECENT