Saturday , October 21 2017
Home / Sports / पाकिस्तानी वीमनस क्रिकेट टीम के ख़िलाफ़ मुज़ाहरा 10 अफ़राद गिरफ़्तार

पाकिस्तानी वीमनस क्रिकेट टीम के ख़िलाफ़ मुज़ाहरा 10 अफ़राद गिरफ़्तार

भू बनेश्वर 27जनवरी मुजव्वज़ा वीमनस क्रिकेट वर्ल्ड कप टूर्नामैंट के उडीशा के शहर कटक में इनइक़ाद के मौक़ा पर पाकिस्तानी ख़ातून क्रिकेटरस की टीम आज यहां पहुंच गई। इस मौक़ा पर उटकल भारत के 10 कारकुनों को पोलीस ने हिरासत में ले लिया जिन में साबिक़ रुकन पार्लियामेंट खारोल सोइम भी शामिल हैं।

ये तंज़ीम वीमनस क्रिकेट टूर्नामैंट में पाकिस्तानी टीम की शिरकत के ख़िलाफ़ एहतिजाज कररही थी। एक सिनयर पूलिस अफ़्सर ने कहा कि पूलिस ने खारोल सोइम और दूसरों को उस वक़्त उठा लिया, जब वो इस टीम के ख़िलाफ़ मुज़ाहरा करने के लिए बीजू पटनायक एय‌रपोर्ट पहुंच रहे थे।

एहितेजाजियों को पाकिस्तानी टीम की आमद तक महरूस रखा गया। पाकिस्तानी वीमनस क्रिकेट टीम इस टूर्नामैंट में शिरकत के लिए आज यहां पहुंच रही है, जो बारह बाटी स्टेडीयम से करीब एक फाईव स्टार होटल में क़ियाम करेगी जब कि दीगर तीन टीमें ऑस्ट्रेलिया, न्यूज़ीलैंड और जनूबी अफ्रीका की टीमें भू बनेश्वर में क़ियाम करेंगी।

इस बात का इन्किशाफ़ उडीशा क्रिकेट एसोसीएश‌ण (ओ सी ए) के सिक्रेटरी अस्रे बात बहारा ने किया और कहा कि पाकिस्तानी टीम तमाम मैचस बारह बाटी स्टेडीयम पर खेलेगी जब कि दीगर मैचस कटक से 20 केलो मीटर दूर वाक़्य टांगी टाउन के स्टेडीयम में खेले जाएंगे।

बहारा ने कहा कि पाकिस्तानी खिलाड़ी प्रैक्टिस के लिए भू बनेश्वर के रेलवे स्टेडीयम जाएंगे। ताहम ज़राए ने कहा कि पाकिस्तानी टीम के अरकान कीनक़ल-ओ-हरकत को बारह बाटी स्टेडीयम तक ही महिदूद रखा जाएगा। पाकिस्तानी टीम कल उडीशा वीमनस क्रिकेट टीम के साथ एक दोस्ताना मैच में हिस्सा लेगी।

इस दौरान उडीशा के डाइरेक्टर जनरल पूलिस प्रकाश मिश्रा की क़ियादत में एक वफ़द ने आज बारह बाटी स्टेडीयम का मुआइना किया और पाकिस्तानी खिलाड़ियों की हिफ़ाज़त के लिए किए गए सेक्योरिटी इंतिज़ामात का जायज़ा लिया। ताहम उन्होंने अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत करते हुए कहा कि दीगर तीन ममालिक की टीमों की सेक्योरिटी के लिए कोई ख़तरा नहीं है और पूलिस बिलख़सूस पाकिस्तानी खिलाड़ियों की सलामती को यक़ीनी बनाने के लिए तमाम एहतियाती तदाबीर इख़तियार कररही है।

मुख़्तलिफ़ तनज़ीमें जिन में एक सियोल सुसाइटी ग्रुप, सी पी आई एम एल ए, वगैरह ने भी बारह बाटी स्टेडीयम पर वीमनस वर्ल्ड कप मैचों की मुकम्मल ताईद की है। इस दौरान पाकिस्तानी टीम की आमद की मुख़ालिफ़त में पैदा शूदा शिद्दत उस वक़्त कम होगई, जब कॉलिनगा सेना ने अपना एहितजाजी मंसूबा तर्क करदिया, जो पाकिस्तानी टीम की आमद के ख़िलाफ़ मुज़ाहिरों की क़ियादत कररहा था।

ताहम कॉलिनगा सेना के सरबराह हेमंत रथ ने ऐलान किया कि उनकी तंज़ीम पाकिस्तानी टीम के ख़िलाफ़ एयर‌पोर्ट पर कोई मुज़ाहरा नहीं करेगी। इस के बावजूद पूलिस बदस्तूर चौकसी इख़तियार कररही है। एय‌रपोर्ट पर मुश्तबा अफ़राद की आमद-ओ-रफ़त और नक़ल-ओ-हरकत पर नज़र रखी जा रही है।

कॉलिनगा सेना के इस एहतिजाज से दसतबरदारी के बाद सिर्फ़ सिंह परिवार और उटकल भारत जैसी तनज़ीमें ही अब पाकिस्तान की ख़ातून खिलाड़ियों की टीम के ख़िलाफ़ एहतिजाज कररही हैं। ओ सी ए की जानिब से 500 ख़ानगी सेक्योरिटी कारकुनों को तैनात किया गया है और इस के अलावा रियासती पूलिस की जानिब से किसी भी सूरत-ए-हाल से निमटने के लिए इंतिज़ामात किए गए हैं।

TOPPOPULARRECENT