Sunday , October 22 2017
Home / World / पाकिस्तानी फ़ौज की तालिबान से मुज़ाकरात की तरदीद

पाकिस्तानी फ़ौज की तालिबान से मुज़ाकरात की तरदीद

ईस्लामाबाद २३ नवंबर ( एजैंसीज़) पाक फ़ौज ने कलअदम तहरीक तालिबान पाकिस्तान से मुज़ाकरात के बारे में मीडीया में शाय ख़बरों की सख़्ती से तरदीद की ही। पाक फ़ौज के शोबा तालुकात-ए-आमा ने ब्यान में कहा है कि फ़ौज ने तहरीक तालिबान या इस के किसी ध

ईस्लामाबाद २३ नवंबर ( एजैंसीज़) पाक फ़ौज ने कलअदम तहरीक तालिबान पाकिस्तान से मुज़ाकरात के बारे में मीडीया में शाय ख़बरों की सख़्ती से तरदीद की ही। पाक फ़ौज के शोबा तालुकात-ए-आमा ने ब्यान में कहा है कि फ़ौज ने तहरीक तालिबान या इस के किसी धड़े से मुज़ाकरात नहीं हो रही।

आई एस पी आर के तर्जुमान ने वाज़िह किया कि अस्करीयत पसंद ग्रुप से मुसालहत का अमल हुकूमत ने करना है। वाज़िह रहे कि एक रोज़ क़बल कलअदम (टी टी पी) तहरीक तालिबान के एक कमांडर ने ग़ैर मुल्की ज़राए इबलाग़ को अपना नाम ज़ाहिर ना करने की शर्त पर बताया था कि इन के क़ाइदीन और पाकिस्तानी स्कियोरटी हुक्काम के माबैन अमन बातचीत हो रही है।

दरीं असना वज़ीर-ए-दाख़िला रहमान मलिक ने कहाहै कि पाकिस्तान के तालिबान से मुज़ाकरात नहीं होरहे ताहम तालिबान ने कुछ पैग़ामात भेजे जिन का तमाम मुताल्लिक़ा फ़रीक़ैन मिल बैठ कर जायज़ा लेंगी।

ईस्लामाबाद में नादरा की एक तक़रीब के मौक़ा पर मीडीया से गुफ़तगु में रहमान मलिक का कहना था कि हुकूमत तालिबान को ऑफ़र कर चुकी है लेकिन उन्हें पहले दहश्तगर्दी ख़तम् करना होगा। अफ़्ग़ान रहनुमा प्रोफ़ैसर बुरहान उद्दीन रब्बानी के क़तल पर पाकिस्तान और अफ़्ग़ानिस्तान मिल कर तहक़ीक़ात करेंगी। एक अफ़्ग़ान तहक़ीक़ाती टीम आज पाकिस्तान आ रही है, उन्हें जो मुआवनत दरकार हुई वो देंगी।

इन्टैलीजन्स इदारे भी मदद करेंगॆ।

TOPPOPULARRECENT