Friday , October 20 2017
Home / Sports / पाकिस्तान, आस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ होम सीरीज़ श्रीलंका में खेलने पर राज़ी

पाकिस्तान, आस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ होम सीरीज़ श्रीलंका में खेलने पर राज़ी

पाकिस्तान आस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ होम सीरीज़ श्रीलंका में खेलेगा ,इस हवाले से पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड ने सिरी लंकाई बोर्ड की पेशकश कुबूल कर ली है। मीडीया के बमूजब पाकिस्तान ने आस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ होम सीरीज़ श्रीलंका में खेलने की प

पाकिस्तान आस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ होम सीरीज़ श्रीलंका में खेलेगा ,इस हवाले से पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड ने सिरी लंकाई बोर्ड की पेशकश कुबूल कर ली है। मीडीया के बमूजब पाकिस्तान ने आस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ होम सीरीज़ श्रीलंका में खेलने की पेशकश कुबूल कर ली है। सिरी लंकाई क्रिकेट बोर्ड के सेक्रेटरी निशा नत्था राना टंगा के हवाले से कहा गया है कि पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड ने आस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ होम सीरीज़ से मुताल्लिक़ श्रीलंका क्रिकेट की पेशकश कुबूल कर ली है जिसके मुताबिक़ अब ये सीज़ीज़ श्रीलंका में खेली जाएगी।

मीडीया के बमूजब निशा नत्था राना टंगा ने कहा है कि पी सी बी को श्रीलंका में सीरीज़ मुनाक़िद करने पर कोई एतराज़ नहीं है और पी सी बी के डायरेक्टर चंद रोज़ में इस हवाले से मुआमलात को हतमी शक्ल देने केलिए श्रीलंका जायेंगे। याद रहे पाकिस्तान और आस्ट्रेलिया के दरमयान सीरीज़ पाँच वन डे और एक टी 20 मैच पर मुश्तमिल होगी।

वाज़िह रहे गुज़श्ता तीन बरसों से पाकिस्तान में बैन-उल-अक़वामी क्रिकेट मुंजमिद है जबकि पाकिस्तानी क्रिकेट बोर्ड अपनी होम सीरीज़ों को मुत्तहदा अरब अमीरात में करवा चुका है। जैसा कि श्रीलंका और इंगलैंड के ख़िलाफ़ होम सीरीज़ें मुत्तहदा अरब अमीरात में मुनाक़िद हो चुकी हैं लेकिन आस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ सीरीज़ मुत्तहदा अरब अमीरात में माह रमज़ान और शदीद गर्मी की वजह से मुम्किन नहीं लिहाज़ा इस मर्तबा श्रीलंका का इंतेख़ाब किया जा रहा है।

TOPPOPULARRECENT