Saturday , October 21 2017
Home / Sports / पाकिस्तान आस्ट्रेलिया सीरीज़ यू ए ई में होगी

पाकिस्तान आस्ट्रेलिया सीरीज़ यू ए ई में होगी

पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड आस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ वंडे और टी टवन्टी सीरीज़ ईद उल फित्र के बाद मुत्तहदा अरब अमीरात (यू ए ई) में मुनाक़िद (आयोजित) कराना चाहता है। ताहम ( फिर भी) पी सी बी के डायरेक्टर इंटरनैशनल इंतिख़ाब आलम मलेशीया से वापसी पर

पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड आस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ वंडे और टी टवन्टी सीरीज़ ईद उल फित्र के बाद मुत्तहदा अरब अमीरात (यू ए ई) में मुनाक़िद (आयोजित) कराना चाहता है। ताहम ( फिर भी) पी सी बी के डायरेक्टर इंटरनैशनल इंतिख़ाब आलम मलेशीया से वापसी पर सीरीज़ के इंतिज़ामात का जायज़ा लेने अमीरात जायेंगे।

पी सी बी का कहना है कि इंतिख़ाब आलम के वीज़े का कोई मसला नहीं है। वो प्रोग्राम के मुताबिक़ हफ़्ता की शब कुवाला लुमपुर रवाना होंगे। पी सी बी ज़राए (सूत्रों) का कहना है कि बोर्ड ने उसूली तौर पर फ़ैसला किया है कि अमीरात के सख़्त गर्म मौसम में ईद के फ़ौरन बाद पाँच वंडे और तीन टी टवन्टी इंटरनैशनल मैच होंगे।

ईद मुम्किना तौर पर 2 अगस्त को होगी। ज़राए (सूत्रों) ने कहा कि पाकिस्तान ने सात टी टवन्टी मैचों की सीरीज़ कराने के लिए आई सी सी से राबिता (संपर्क) किया था। ताहम आई सी सी की जानिब से हौसला अफ़ज़ा-ए-जवाब ना मिल सका।

TOPPOPULARRECENT