Sunday , October 22 2017
Home / Khaas Khabar / पाकिस्तान का भारत के लिए चार निकाती अमन फार्मूला

पाकिस्तान का भारत के लिए चार निकाती अमन फार्मूला

Pakistani Prime Minister Muhammad Nawaz Sharif addresses the 68th United Nations General Assembly at U.N. headquarters in New York, September 26, 2013. REUTERS/Andrew Burton/Pool (UNITED STATES - Tags: POLITICS)

पाकिस्तान के वज़ीरे आज़म नवाज़ शरीफ़ ने अक़्वामे मुत्तहदा की जेनरल असेंबली से ख़िताब के दौरान भारत को अमन अमल के लिए 4 निकाती एजेंडा पेश किया है। अक़वामे मुत्तहिदा की जेनरल असेंबली के 70वें इजलास से ख़िताब करते हुए पाकिस्तान के वज़ीरे आज़म ने मसअले कश्मीर उजागर करते हुए अक़्वामे मुत्तहदा की क़रारदादों पर अमल ना होने को अक़्वामे मुत्तहदा की नाकामी क़रार दिया।

इसी लिए मैं आज इस मौके़ का फ़ायदा उठाते हुए भारत को अमन के लिए तजावीज़ पेश करना चाहता हूँ। ये वो इक़दामात हैं जिन पर अमल करना निहायत आसान है।

1: पाकिस्तान और भारत दोनों ममालिक को सन 2003 के लाईन ऑफ़ कंट्रोल पर मुकम्मल जंग बंदी के मुआहिदे का एहतेराम करते हुए इस पर अमल करना चाहीए। दोनों मुल्कों में अक़वामे मुत्तहिदा के फ़ौजी मुबस्सिर ग्रुपों को मज़ीद फ़आल किया जाए।

2: हम ये तजवीज़ करते हैं कि पाकिस्तान और भारत किसी भी तरह के हालात में ताक़त का इस्तेमाल नहीं करेंगे। ये अक़्वामे मुत्तहदा के चार्टर का मर्कज़ी हिस्सा है।

3: कश्मीर को डी डीमिलीट्राइज़्ड यानी ग़ैर अस्करी करना।

4: दुनिया के बूलंद तरीन महाज़ सियाचिन से फ़ौजों की ग़ैर मशरूत वापसी।

TOPPOPULARRECENT