Tuesday , October 17 2017
Home / World / पाकिस्तान का ग़ैरसंजीदा रवैया ब्यान की वजह बना

पाकिस्तान का ग़ैरसंजीदा रवैया ब्यान की वजह बना

वोशिंगटन । अमेरीका ने कहा है कि वज़ीर-ए-दिफ़ा(रक्षा मंत्री) लीवन पनेटा का ब्यान अहम मगर पेचीदा ताल्लुक़ात पर मबनी बात है। अमेरीका समझता है कि वज़ीर-ए-दिफ़ा(रक्षा मंत्री) ने आतंकवाद‌ के मसले पर पाकिस्तान के ग़ैर संजीदा रवैय्ये को अपने ब

वोशिंगटन । अमेरीका ने कहा है कि वज़ीर-ए-दिफ़ा(रक्षा मंत्री) लीवन पनेटा का ब्यान अहम मगर पेचीदा ताल्लुक़ात पर मबनी बात है। अमेरीका समझता है कि वज़ीर-ए-दिफ़ा(रक्षा मंत्री) ने आतंकवाद‌ के मसले पर पाकिस्तान के ग़ैर संजीदा रवैय्ये को अपने ब्यान का हिस्सा बनाया है।

तफ़सीलात के मुताबिक़ वोशिंगटन में सहाफ़ीयों के सवालों के जवाब में अमेरीकी महिकमा-ए-ख़ारजा(वीसेश मंत्रालय विभाग) के नायब तर्जुमान(अनुवादक) मार्क टोनर ने कहा कि तमाम तर पेचीदगीयों के बावजुद अमेरीका पाकिस्तान से बेहतर ताल्लुक़ात रखना चाहता है, मस्लों के बावजूद पाकिस्तान के साथ मिल कर काम करने के सिवा कोई चारा नहीं, अफ़्ग़ानिस्तान में अभि हुए हमलों में हक़्क़ानी नैटवर्क का हाथ है।

उन्हों ने वज़ीर-ए-दिफ़ा(रक्षा मंत्री) लीवन पनेटा के कल‌ दिए गए ब्यान पाकिस्तान के हवाले से अमेरीका का सबर ख़तम हो रहा है के हवाले से पूछे गए सवाल पर उसे अहम मगर पेचीदा ताल्लुक़ात पर मबनी बात क़रार दिया। इन का कहना था कि अमेरीका समझता है कि वज़ीर-ए-दिफ़ा ने आतंकवाद‌ के मसले पर पाकिस्तान के ग़ैर संजीदा रवैय्ये को अपने ब्यान का हिस्सा बनाया है।

तर्जुमान(अनुवादक) ने कहा कि आतंकवादियों के लिए पाकिस्तान महफ़ूज़ जगह मानि जाती है जिस को पाकिस्तान अपने रवैय्ये और मदद‌ से ही दरुस्त कर सकता है।तर्जुमान ने कहा कि पाकिस्तान को आतंकवाद‌ के ख़तरे का सामना है और अमेरीका आतंकवाद‌ से निमटने के लिए हर क़दम उठाएगा।

दूसरी तरफ़ पाकिस्तान अपनी ज़मीन किसी दूसरे मुल्क‌ को इस्तिमाल करने की इजाज़त नहीं देगा, दफ़्तर-ए-ख़ारजा के ब्यान के मुताबिक़ पाकिस्तान लोगों के फाइदे के लिये आतंकवाद‌ के ख़िलाफ़ जंग लड़ रहा है, पाकिस्तान में आतंकवादों की महफ़ूज़ पनाह गाहें मौजूद नहीं।

TOPPOPULARRECENT