Thursday , October 19 2017
Home / World / पाकिस्तान के न्यूक्लीयर री ऐक्टर से इख़राज , इमरजेंसी का ऐलान

पाकिस्तान के न्यूक्लीयर री ऐक्टर से इख़राज , इमरजेंसी का ऐलान

ईस्लामाबाद 21 अक्टूबर (पी टी आई) पाकिस्तान के बंदरगा ही शहर कराची में न्यूक्लीयर री ऐक्टर से भारी पानी के इख़राज की इत्तिला के साथ ही न्यूक्लीयर इमरजेंसी नाफ़िज़ कर दी गई।

ईस्लामाबाद 21 अक्टूबर (पी टी आई) पाकिस्तान के बंदरगा ही शहर कराची में न्यूक्लीयर री ऐक्टर से भारी पानी के इख़राज की इत्तिला के साथ ही न्यूक्लीयर इमरजेंसी नाफ़िज़ कर दी गई।

मीडीया की इत्तिला के मुताबिक़ कराची न्यूक्लीयर पावर प्लांट में भारी पानी के इख़राज का पता चलते ही मंगल की निस्फ़ शब इमरजेंसी का ऐलान किया गया है। ये सूरत-ए-हाल कल 7 बजे सुबह तक बरक़रार रही और सूरत-ए-हाल पर क़ाबू पा लिया गया।

रोज़नामा दी न्यूज़ ने बताया कि न्यूक्लीयर प्लांट का स्टाफ़ ताबकारी के असरात से महफ़ूज़ है और प्लांट में बाक़ायदा काम काज का आग़ाज़ अंदरून दोता तीन हफ़्ता होगा। तर्जुमान न्यूक्लीयर पावर प्लांट तारिक़ रशीद ने कहा हीका सूरत-ए-हाल क़ाबू में है और तशवीश की कोई बात नहीं है। ये प्लांट मरम्मत के लिए 5 अक्टूबर से बंद था।

अख़बार ने अपने ज़राए के हवाला से कहा कि भारी पानी को ठंडा करने केलिए जो पाइपलाइन मौजूद है उसे मुआइना केलिए खोला गया लेकिन पानी का बहाव कम होते ही दर्जा हरारत में ग़ैरमामूली इज़ाफ़ा हो गया था।

इस पाइपलाइन को मुरम्मत के बाद दरुस्त करदिया गया। ताहम जब पंप को दुबारा शुरू किया गया भारी पानी का फीडर पाइप से इख़राज होने लगा। इस पाइप को फ़ौरी बंद करते हुए इख़राज को कम किया गया।

स्टाफ़ हिफ़ाज़ती लिबास पहने हुए था और मुतास्सिरा हिस्सा को प्लांट से कल अलग करदिया गया। इख़राज के असरात कम होते ही कल सुबह एमरजैंसी भी बर्ख़ास्त करदी गई। प्लांट में तक़रीबन 20 साल क़बल भारी पानी के इख़राज का इसी नौईयत का वाक़िया पेश आया था और इस वक़्त भी सारा स्टाफ़ ताबकारी असरात से महफ़ूज़ रहा।

TOPPOPULARRECENT