Thursday , September 21 2017
Home / Khaas Khabar / पाकिस्तान ने श्रीलंका में मैच के साथ सीरीज़ भी जीत ली

पाकिस्तान ने श्रीलंका में मैच के साथ सीरीज़ भी जीत ली

श्रीलंका के दौरे पर गई हुई पाकिस्तानी क्रिकेट टीम ने मेज़बान टीम को चौथे एक रोज़ा मैच में सात विकटों से शिकस्त दे दी। इस तरह टेस्ट सीरीज़ के बाद पाकिस्तान ने मेज़बान टीम को एक रोज़ा मैचों की सीरीज़ में भी हरा दिया है।

पाकिस्तानी क्रिकेट टीम ने चौथे एक रोज़ा मैच में 257 रनज़ का टार्गेट इकतालीसवीं ओवर में ही हासिल कर लिया। इस के सिर्फ़ तीन खिलाड़ी आउट हुए। पाकिस्तान की जानिब से अहमद शहज़ाद ने पचानवी और मुहम्मद हफ़ीज़ ने सत्तर रंज़ की इन्निंगज़ खेलीं। कप्तान अज़हर अली 33 रंज़ बना सके।

श्रीलंकन टीम की फ़ील्डिंग भी ग़ैर मेयारी रही और कई कैच भी गिरा दिए गए। पाकिस्तानी बैटस्मैनों शुऐब मलिक और सरफ़राज़ अहमद ने मैच के टार्गेट को हासिल किया। शुऐब मलिक ने धुआँ दार 29 रंज़ बनाए। उन की नाट आउट इन्निंगज़ में चार छक्के भी शामिल थे।

श्रीलंका की टीम के कप्तान एंजलो मैथ्यूज़ ने टॉस जीत कर पहले खेलने का फ़ैसला किया था। मैच की दूसरी गेंद पर ही पहली विकेट गिर गई। बाद में दिलशान और थर यमाने ने एक सोनू रंज़ की शराकत से अपनी टीम को सँभाला ज़रूर दिया लेकिन मुक़र्ररा ओवर्ज़ में बक़ीया खिलाड़ी बड़ा टार्गेट क़ायम ना कर सके। पच्चास ओवर्ज़ में मेज़बान टीम सिर्फ़ 256 रंज़ बना सकी।

पाकिस्तान की जानिब से तेज़ बॉलर मुहम्मद इर्फ़ान ने तीन और राहत अली ने दो विकटें हासिल कीं। मुहम्मद हफ़ीज़ ने सत्तर रंज़ की इन्निंगज़ खेली।मुहम्मद हफ़ीज़ ने सत्तर रंज़ की इन्निंगज़ खेली।पाकिस्तानी टीम ने पाँच एक रोज़ा मैचों की सीरीज़ में से तीन मैच जीत कर ये सीरीज़ जीती है। क्रिकेट के नाक़िदीन का कहना है कि टेस्ट मैचों में श्रीलंकन टीम ने पाकिस्तान को ख़ासा मुश्किल वक़्त दिया लेकिन एक रोज़ा मैचों में वो शानदार कारकर्दगी दिखाने से क़ासिर रही।

यक़ीनी तौर पर क्रिकेट से रिटायर होने वाले कुमार संगाकारा और महेला जै वरधने की कमी शदीद तौर पर महसूस की गई। अभी एक रोज़ा सीरीज़ का एक मैच बाक़ी है। इस कामयाबी के बाद सन 2017 की चैम्पियनज़ ट्रॉफ़ी में अब पाकिस्तान की शमूलीयत का इमकान ख़ासा ज़्यादा हो गया है।

TOPPOPULARRECENT