Thursday , October 19 2017
Home / India / पाकिस्तान पर सईद और दाऊद की हवालगी के लिए दबाव

पाकिस्तान पर सईद और दाऊद की हवालगी के लिए दबाव

बीजेपी ने आज वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह से मुतालिबा किया कि वो दौरे पर आने वाले पाकिस्तान के सदर आसिफ़ अली ज़रदारी से लश्कर-ए-तयबा के बानी हाफ़िज़ सईद और अंडरवर्ल्ड डॉन दाऊद इब्राहीम को हिंदुस्तान के हवाले करने को कहा ताकि उन पर यहां मुक़

बीजेपी ने आज वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह से मुतालिबा किया कि वो दौरे पर आने वाले पाकिस्तान के सदर आसिफ़ अली ज़रदारी से लश्कर-ए-तयबा के बानी हाफ़िज़ सईद और अंडरवर्ल्ड डॉन दाऊद इब्राहीम को हिंदुस्तान के हवाले करने को कहा ताकि उन पर यहां मुक़द्दमा चलाया जा सके।

बी जे पी के तर्जुमान तरन विजय ने यहां अख़बार नवीसों से गुफ़्तगु करते हुए कहा कि हिंदुस्तान इन दहश्तगर्दों के ख़िलाफ़ काफ़ी सुबूत पेश कर चुका है लेकिन पाकिस्तान उन्हें पनाह देता रहा है। उन्होंने मज़ीद कहा कि सईद पाकिस्तान का अंदरूनी मुआमला नहीं । वो बेगुनाह हिंदुस्तानियों की हलाकत का ज़िम्मेदार है। सईद पर हिंदुस्तान में मुक़द्दमा चला कर उसे सज़ा देनी चाहीए।

मिस्टर विजय ने कहा कि डाक्टर सिंह को चाहीए कि वो अपनी मुलाक़ात के दौरान मिस्टर ज़रदारी से कहें कि पाकिस्तान को हिंदुस्तान के ख़िलाफ़ दहश्तगर्दी रोकनी चाहीए।

TOPPOPULARRECENT