Friday , October 20 2017
Home / Sports / पाकिस्तान बोर्ड वाटमोर के मुआहिदा में तौसी का इरादा नहीं

पाकिस्तान बोर्ड वाटमोर के मुआहिदा में तौसी का इरादा नहीं

पाकिस्तान की जानिब से एशिया कप और आई सी सी वर्ल्ड टी 20 चैंम्पिय‌न शिप के लिए जो आइन्दा साल बंगला देश में होगी अपनी टीम के लिए नए हैड कोच का इंतिख़ाब किया जाएगा।

पाकिस्तान की जानिब से एशिया कप और आई सी सी वर्ल्ड टी 20 चैंम्पिय‌न शिप के लिए जो आइन्दा साल बंगला देश में होगी अपनी टीम के लिए नए हैड कोच का इंतिख़ाब किया जाएगा।

पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड डावाटमोर के दो साला मुआहिदा में आइन्दा साल तौसी करने के हक़ में नहीं है। वाटमोर का मुआहिदा आइन्दा मार्च में ख़त्म होने वाला है। पाकिस्तान बोर्ड के ज़राए ने पी टी आई को बताया कि फ़िलहाल पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड इंतेज़ामिया ने फ़ैसला किया है कि वाटमोर को बरक़रार रखते हुए उन्हें दो साला मुआहिदा मुकम्मल करने का मौक़ा दिया जाय।

उन्होंने कहा की कि बोर्ड वाटमोर की कोचिंग और इससे हासिल होने वाले नताइज से मुतमइन नहीं है जो उन्होंने मार्च 2012 में टीम की ज़िम्मेदारी संभालने के बाद कारकर्दगी दिखाई है वो भी अच्छी नहीं। इस के अलावा बोर्ड को वाटमोर के साथ दीगर मसाइल का भी सामना है।

ज़राए ने कहा कि बुनियादी तौर पर पाकिस्तानी बोर्ड नहीं चाहता कि वाटमोर को कोई ज़्यादा रक़म या मुआवज़ा अदा किया जाये जो वक्त से पहले उनके मुआहिदा को खत्म‌ करने पर बोर्ड को अदा करना पड़ेगा। इसके अलावा जब जुनूबी अफ़्रीक़ा और श्रीलंका के ख़िलाफ़ मुत्तहदा अरब इमारात में मुकम्मल सीरीज़ें खेली जाने वाली हैं पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड को एहसास है कि फ़िलहाल वक़्त दरुस्त नहीं है कि टीम के कोचिंग स्टाफ़ में किसी तरह की तबदीली की जाये।

उन्होंने कहा की कि बोर्ड वाटमोर की कारकर्दगी से मुतमइन नहीं है और उसने ज़िम्बाब्वे के दौरा के लिए टीम के मैनेजर की ज़िम्मेदारी साबिक़ कप्तान मुईन ख़ान को सौंपी है ताकि हालात साजगार र‌खा जा सके। दिलचस्प बात ये है कि वाटमोर ने हाल ही में नेशनल क्रिकेट एकेडेमी के रिहायशी इलाक़ा से तख़लिया कर दिया है और अब वो लाहौर के गुलबर्ग इलाक़ा के एक नए मकान में मुंतक़िल होगए हैं जिस का किराया बोर्ड की जानिब से अदा किया जा रहा है।

वाटमोर को आज़ादाना रिहायश फ़राहम करना बोर्ड की ज़िम्मेदारी है लेकिन बोर्ड चाहता है कि सेक्योरिटी नुक़्ता-ए-नज़र से वो क्रिकेट एकेडेमी की रिहायश में रहें लेकिन वाटमोर ने नई क़ियामगाह में मुंतक़िल होने ही को तर्जीह दी है। साबिक़ में पाकिस्तानी टीम के दो बैरूनी कोचस बाब वूल्मर और जीफ़ लासन ने आज़ाद क़ियामगाहों की बजाय नेशनल क्रिकेट एकेडेमी में क़ियाम ही को तर्जीह दी थी।

TOPPOPULARRECENT