Sunday , October 22 2017
Home / Sports / पाकिस्तान भारी मुनाफ़ा की शर्त पर हिंदूस्तान में क्रिकेट खेलने पर आमादा ( राज़ी)

पाकिस्तान भारी मुनाफ़ा की शर्त पर हिंदूस्तान में क्रिकेट खेलने पर आमादा ( राज़ी)

पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड ने क्रिकेट ताल्लुक़ात की बहाली और सीरीज़ से भारी मुनाफ़ा की शर्त पर एक बार फिर हिंदूस्तान जाकर खेलने पर आमादगी ( सहमती) ज़ाहिर कर दी। मलेशीया के दार-उल-हकूमत ( राजधानी) में एशीयन क्रिकेट कौंसल का इजलास हुआ जिस

पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड ने क्रिकेट ताल्लुक़ात की बहाली और सीरीज़ से भारी मुनाफ़ा की शर्त पर एक बार फिर हिंदूस्तान जाकर खेलने पर आमादगी ( सहमती) ज़ाहिर कर दी। मलेशीया के दार-उल-हकूमत ( राजधानी) में एशीयन क्रिकेट कौंसल का इजलास हुआ जिस में बी सी सी आई के चेयरमैन एन सरीनिवासन ए सी सी के नए सदर बन गए।

पी सी बी के चेयरमैन ज़का अशर्फ़ ने सिरी निवासन को मुबारकबाद दी। इस मुलाक़ात में दो तरफ़ा सीरीज़ की बहाली समेत दीगर उमूर ( अन्य कार्य समूह) ज़ेर-ए-ग़ौर आए। ज़राए ( सूत्रों) के मुताबिक़ बाहमी सीरीज़ के इनइक़ाद पर कोई बड़ी कामयाबी नहीं मिली क्योंकि सिरी निवासन ने सीरीज़ के फ़ौरी इनइक़ाद ( सीघ्र आयोजन) के इमकान ( संभावना) को रद्द कर दिया।

ताहम ( यद्वपी) उन्होंने सीरीज़ की मेज़बानी की पेशकश की। चेयरमैन अशर्फ़ ने सीरीज़ से पी सी बी को भारी मुनाफ़ा पहुंचने की सूरत में पाक टीम हिंदूस्तान भेजने पर रजामंदी ज़ाहिर की। सिरी निवासन ने भारी मुनाफ़ा की शर्त पर अपने बोर्ड मेंम्बरान को एतिमाद ( भरोसा) में लेकर पी सी बी को आगाह करने की यक़ीन दहानी कराई।

* चेयरमैन पी सी बी ज़का अशर्फ़ ने सदर बंगला देश बोर्ड मुस्तफा कमाल से भी मुलाक़ात की। कमाल ने अशर्फ़ को बताया कि बंगला देशी हुकूमत ने दौरा-ए-पाकिस्तान की इजाज़त दी है। अदालती इजाज़त के बाद बंगला बोर्ड वायदे के मुताबिक़ अपनी टीम को पाकिस्तान भेजेगा। अशर्फ़ ने कहा कि कमाल से मुलाक़ात अच्छी रही, जिन्होंने बताया है कि हुकूमत ने टीम को पाकिस्तान जाने की इजाज़त दे दी है ।

TOPPOPULARRECENT