Sunday , August 20 2017
Home / Khaas Khabar / पाकिस्तान में दाऊद इब्राहीम की मौजूदगी का नाक़ाबिल तरदीद सबूत: बी जे पी

पाकिस्तान में दाऊद इब्राहीम की मौजूदगी का नाक़ाबिल तरदीद सबूत: बी जे पी

नई दिल्ली : बी जे पी ने इस रिपोर्ट को नाक़ाबिल तरदीद क़रार दिया है कि अंडरवर्ल्ड डाउन दाऊद इब्राहीम पाकिस्तान में रुपोश होने का इंटेलिजेंस के पास ठोस सबूत मौजूद है और कहा कि उसे फ़ील-फ़ौर हिन्दुस्तान के हवाले कर दिया जाये। ताहम कांग्रेस ने इस रिपोर्ट को मुस्तरद कर दिया और कहा कि पेशरू हुकूमत ने इस तरह के सबूतों पर पाकिस्तान के साथ तबादला-ए-ख़्याल किया था और नई रिपोर्ट ज़मीनी हक़ायक़ को तबदील नहीं कर सकती।

मर्कज़ी वज़ीर और सीनियर बी जे पी लीडर मिस्टर ऐम वैंकेया नायडू ने आज मीडिया से बातचीत करते हुए कहा कि पाकिस्तान हमेशा दाऊद इब्राहीम की मौजूदगी की तरदीद करता रहा है लेकिन हमने दुनिया के सामने सबूत पेश कर दिया है कि मतलूबा मुजरिम पाकिस्तान में रुपोश है लिहाज़ा पाकिस्तान को चाहिए कि मसले की नज़ाकत को समझते हुए उसे हिन्दुस्तान के हवाले कर दे।

सेक्रेटरी बी जे पी मिस्टर सिद्धार्थ नाथ सिंह ने कहा कि हिन्दुस्तान को मतलूबा मुजरिमों का सुराणा पाकिस्तान में क़ियाम पज़ीर होने का नाक़ाबिल तरदीद सबूत मौजूद है जिसे मुस्तरद नहीं किया जा सकता। ताहम कांग्रेस और बी जे पी की हलीफ़ जमात शिवसेना ने भी इस रिपोर्ट को ख़ातिर-ख़्वाह एहमीयत नहीं दी।

जिसमें दाऊद की तस्वीर के साथ दीगर तफ़सीलात पेश की गई है और बताया कि इस में कोई नई बात नहीं है। कांग्रेस लीडर और साबिक़ वज़ीर-ए-ख़ारजा सलमान ख़ुरशीद ने कहा कि हमने कई मर्तबा सबूत पाकिस्तान के हवाले किए लेकिन कोई नतीजा बरामद नहीं हुआ। मेरे ख़्याल में हिन्दुस्तान को अब इस मसले पर अपना ज़हन तबदील कर देना चाहिए।

एक और कांग्रेस लीडर और साबिक़ मर्कज़ी वज़ीर मनीष तीवारी ने कहा कि हिन्दुस्तानी इंटेलिजेंस की फाईल्स दाऊद इब्राहीम की तसावीर से भरी हुई हैं और मुंबई बम धमाकों का मुल्ज़िम पाकिस्तान फ़रार होजाने के बाद हर एक हुकूमत ने पड़ोसी मुल्क‌ को इस की मौजूदगी का सबूत पेश किया है लेकिन सिर्फ तसावीर से ज़मीनी हक़ायक़ तबदील नहीं हो सकते।

इन्होंने कहा कि अगर नरेंद्र मोदी हुकूमत में जुर्रत हो तो पाकिस्तान में दाऊद इब्राहीम के ठिकाने पर हमला कर दे जिस तरह अमरीका ने उसामा बिन लादन के मामले में किया था। शिवसेना लीडर संजय रावत ने भी इस तरह के ख़्यालात का इज़हार करते हुए दाऊद इब्राहीम की नई तसावीर कोई ख़ास बात नहीं है क्यों कि पाकिस्तान ने क़ब्लअज़ीं पेश करदा सबूतों की तरदीद की थी।

इन्होंने हैरत का इज़हार किया कि एन डी ए हकूमत-ए-पाकिस्तान के साथ मुज़ाकरात के लिए माज़ी की ग़लतीयों का इआदा कर रही है और कहा कि अब दाऊद को सज़ा देने के सिवा कोई चारा कार नहीं है।

TOPPOPULARRECENT