Thursday , October 19 2017
Home / World / पाकिस्तान में दिलीप कुमार का आबाई घर विरसे में तबदील

पाकिस्तान में दिलीप कुमार का आबाई घर विरसे में तबदील

ईस्लामाबाद, ०९ फ़रवरी (पी टी आई) पाकिस्तानी हुक्काम ने बाली वुड के अफ़सानवी अदाकार दिलीप कुमार के पेशावर में वाक़्य आबाई घर को तीन करोड़ रुपय में ख़रीद लिया है और इस मकान को अहम विरसा क़रार देने का ऐलान किया है।

ईस्लामाबाद, ०९ फ़रवरी (पी टी आई) पाकिस्तानी हुक्काम ने बाली वुड के अफ़सानवी अदाकार दिलीप कुमार के पेशावर में वाक़्य आबाई घर को तीन करोड़ रुपय में ख़रीद लिया है और इस मकान को अहम विरसा क़रार देने का ऐलान किया है।

दिलीप कुमार 11 दिसम्बर 1922 को शहर पेशावर के मशहूर क़िस्सा ख़वानी बाज़ार से मतसला मुहल्ला ख़ुदादाद में पैदा हुए थे। इन का पैदाइशी नाम मुहम्मद यूसुफ़ ख़ान है।

सूबा ख़ैबर पुख़्तून ख़ाह के महिकमा तहज़ीबी उमोर ने हाल ही में दिलीप कुमार के आबाई घर को इस के मौजूदा मालिक से तीन करोड़ रुपय की क़ीमत पर ख़रीदा है और इस को विरसा क़रार दिया गया है। छः कमरों के साथ तीन मंज़िला इमारत की तामीर-ओ-मुरम्मत का अंदरून दो माह आग़ाज़ हो जाएगा जिस के बाद इस इमारत को अवाम के दाख़िले के लिए खोल दिया जाएगा।

इस इमारत में आठ साल क़ब्ल तक दिलीप कुमार के रिश्तेदार सुकूनत पज़ीर थे। बादअज़ां ये इमारत एक मुक़ामी शख़्स को 56 लाख रुपय मैं फ़रोख्त की गई थी। जी न्यूज़ से दिखाए गए फुटेज के मुताबिक़ अब ये इमारत काफ़ी बोसीदा हो गई है। छत पर पौधे बढ़ रहे हैं, जगह जगह लकड़ियां टूट चुकी हैं, दरवाज़े उखड़ गए हैं और दीवारें टूट चुकी हैं लेकिन इमारत में दाख़िला का कमान नुमा असल दरवाज़ा और खिड़कियां हनूज़ अच्छी हालत में हैं।

सूबा ख़ैबर पुख़्तून ख़ाह के वज़ीर‍ ए‍ इत्तेलात मियां इफ़्तिख़ार हुसैन ने राज कपूर और दिलीप कुमार के आबाई घरों को तहवील में लेने के हुकूमत के मंसूबा का दिसम्बर में ऐलान किया था। मियां इफ़्तिख़ार ने कहाकि ये दोनों अदाकार इस सरज़मीन के लिए बाइस-ए-फ़ख़र हैं क्योंकि ये दोनों पेशावर में पैदा हुए।

सुबाई हुकूमत ने दिलीप साहब जैसे अज़ीम फ़नकारों की हयात और कारनामों पर ड्रामे और दस्तावेज़ी फ़िल्म बनाने का मंसूबा भी बनाई है। दिलीप कुमार अपने दौरा-ए-पाकिस्तान के मौक़ा पर एक इंटरव्यू के दौरान आबाई घर देखने के बाद बचपन की यादों में खो गए थे। इन के वालिद लाला ग़ुलाम सरवर फलों के ताजिर थे और वो पेशावर के इलावा महाराष्ट्रा में कई बाग़ात के मालिक थे। 89 साला अफ़सान्वी अदाकार ने अपने हालिया ब्लॉग पर लिखा था कि इन के बचपन के घर का तहफ़्फ़ुज़ करने से मुताल्लिक़ पाकिस्तानी हुक्काम के मंसूबा से उन्हें बेहद ख़ुशी हुई है।

राज कपूर भी पेशावर में 1924 में पैदा हुए थे। इन के वालिद पृथ्वी राज कपूर की पाँच मंज़िला इमारत डाकी नालबनडी में वाक़्य थी जो पिशावर का सब से मसरूफ़ तरीन मुक़ाम था। अगरचे अब ये इमारत मुनहदिम हो चुकी है लेकिन इस के 60 कमरे हनूज़ मौजूद हैं। एक और बाली वुड अदाकार शाहरुख ख़ान के चंद रिश्तेदार अब भी पेशावर के शाह वली क़िताल इलाक़ा में रहते हैं।

TOPPOPULARRECENT