Sunday , October 22 2017
Home / World / पाकिस्तान में बम धमाका, 12 अफ़राद हलाक

पाकिस्तान में बम धमाका, 12 अफ़राद हलाक

ईस्लामाबाद, 22 मार्च: (पी टी आई) शोरिश ज़दा शुमाल मग़रिबी पाकिस्तान के इलाक़ा नौशेरा के एक पनाह गज़ीन कैंप के क़रीब एक ताक़तवर कार बम धमाका में कम अज़ कम 12 अफ़राद बिशमोल ख़वातीन-ओ-इतफ़ाल हलाक और 30 से ज़्यादा ज़ख़मी हो गए। सरकारी ओहदेदारों के मु

ईस्लामाबाद, 22 मार्च: (पी टी आई) शोरिश ज़दा शुमाल मग़रिबी पाकिस्तान के इलाक़ा नौशेरा के एक पनाह गज़ीन कैंप के क़रीब एक ताक़तवर कार बम धमाका में कम अज़ कम 12 अफ़राद बिशमोल ख़वातीन-ओ-इतफ़ाल हलाक और 30 से ज़्यादा ज़ख़मी हो गए। सरकारी ओहदेदारों के मुताबिक बम धमाका दोपहर के कुछ ही देर बाद हुआ।

जिसका निशाना जिलौ ज़ई के वसीअ-ओ-अरीज़ कैंप का इंतिज़ामी शोबा था। ये कार बम धमाका इस शोबा की इमारत के क़रीब हुआ। इस इमारत में अफ़्ग़ानिस्तान के पनाह गज़ीन और शुमाल मग़रिबी पाकिस्तान में हालिया ख़ानाजंगी के नतीजा में बेघर होने वाले अफ़राद पनाह गज़ीन हैं।

कैंप के इंचार्ज सरकारी ओहदेदार नूर अकबर ने एक प्रेस कान्फ्रेंस से ख़िताब करते हुए कहा कि 12 अफ़राद हलाक हो गए हैं।

और 2 ख़वातीन और 2 बच्चे भी शामिल हैं। क़रीबी अस्पताल के ओहदेदारों ने कहा कि अस्पताल में 35 ज़ख़मी ईलाज के लिए मुंतक़िल किए गए हैं। ख़ैबर पुख़्तून ख़्वाह सूबे के दार-उल-हकूमत पेशावर को 3 ज़ख़्मी जिन की हालत तशवीशनाक थी, बग़रज़ ईलाज रवाना किए गए हैं।

बम धमाका की आवाज़ कई किलो मीटर दूर तक सुनाई दी। मुक़ाम वारदात पर धमाका से क़ब्ल अवाम का ज़बरदस्त हुजूम था जो राहत रसानी तंज़ीमों की जानिब से तक़सीम किए जाने वाले ग़िज़ाई अजनास हासिल करने के लिए अपना नाम दर्ज करवाने मौजूद थे।

सरकारी ओहदेदारों के मुताबिक धमाको मादों का आला इस इलाक़ा में खड़ी हुई एक कार में नसब किया गया था। धमाका से दीगर कई गाड़ियां भी मुतास्सिर हुईं। किसी भी ग्रुप ने ताहाल हमला की ज़िम्मेदारी क़ुबूल नहीं की है। शुमाल मग़रिबी पाकिस्तान में अस्करीयत पसंदों के तशद्दुद के कई वाक़ियात देखे जा रहे हैं।

11 मई को आम इंतेख़ाबात के इनइक़ाद की इत्तिला के बाद तशद्दुद के वाक़ियात में इज़ाफ़ा हो गया है। ममनूआ तंज़ीम तहरीक तालिबान पाकिस्तान ने हाल ही में हुकूमत के साथ अमन मुज़ाकरात की अपनी पेशकश मुअत्तल करते हुए इंतिबाह दिया है कि इंतेख़ाबी मुहिम के दौरान कई सयासी पार्टीयों को हमलों का निशाना बनाया जाएगा। जिन में पाकिस्तान में बरसर-ए-इक़तिदार पाकिस्तान पीपल्ज़ पार्टी (PPP) भी शामिल है।

TOPPOPULARRECENT