Tuesday , October 17 2017
Home / Crime / पाकिस्तान में मुमताज़ कादरी को फांसी देदी गई

पाकिस्तान में मुमताज़ कादरी को फांसी देदी गई

इस्लामाबाद 01 मार्च: पाकिस्तान में साबिक़ पुलिस कमांडो मुमताज़ कादरी को फांसी देदी गई जिन्हों ने आज़ाद ख़्याल पंजाब गवर्नर सलमान तासीर को तौहीन रिसालत (स०)की बिना क़त्ल कर दिया था। इस के साथ ही मुल्क भर में एहतेजाजी मुज़ाहिरे शुरू हो गए और हज़ारों इस्लाम पसंदों ने योमे सियाह मनाया। मुमताज़ कादरी ने 2011में दिन-दहाड़े सलमान तासीर के जिस्म में 28 गोलीयां पैवस्त की थी। वो पाकिस्तान में गुस्ताख़ाना हरकत पर सख़्त क़वानीन के ख़िलाफ़ थे। रावलपिंडी सिटी के अदयालीह जेल में 4.30 बजे सुबह उन्हें तख़्तादार पर लटका दिया गया। मुमताज़ कादरी को फांसी देने के अंदरून चंद घंटे कई शहरों में एहतेजाजी मुज़ाहिरे शुरू हो गए और लोग उनकी ताईद में सड़कों पर निकल आए।

मुमताज़ कादरी इस्लाम पसंदों के लिए एक हीरो बन चुके हैं जिन्हों ने अपने ईमान-ओ‍अक़ीदे का ना सिर्फ तहफ़्फ़ुज़ किया बलके गुस्ताख़ाना हरकत करने वाले को हलाक कर दिया था। रावलपिंडी में मुमताज़ कादरी के मकान के बाहर पुलिस की कसीर तादाद तायिनात कर दी गई जहां उनके हामी बड़ी तादाद में जमा हो गए थे।

हुजूम ने एक मुक़ामी टीवी चैनल की गाड़ी को तबाह कर दिया और रिपोर्टर्स पर हमला किया जबकि बंदरगाही शहर कराची में मुमताज़ कादरी के हामीयों की पुलिस से झड़प हो गई। तशद्दुद के अंदेशों के पेशे नज़र कई स्कूलस बंद रहे।

उनके हामीयों ने मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर सड़कों पर रुकावटें खड़ी कर दी और टावर जलाए। इस के अलावा ताजरीन ने अपनी दुक्कानात बंद रखी।

TOPPOPULARRECENT