Monday , October 23 2017
Home / World / पाकिस्तान में मुसाफ़िर तैय्यारों ( Planes )का 36 वां हादसा

पाकिस्तान में मुसाफ़िर तैय्यारों ( Planes )का 36 वां हादसा

ईस्लामाबाद में भोजा एयर लाईन के जहाज़ को पेश आया हादसा अंदरून-ए-मुल्क मुसाफ़िर बर्दार तैय्यारों को पेश आने वाला 36 वां हादसा है। इससे क़ब्ल 35 फ़िज़ाई हादिसात में 705 अफ़राद हलाक हो चुके हैं। ईस्लामाबाद में भोजा एयरलाईंस का हालिया हादसा प

ईस्लामाबाद में भोजा एयर लाईन के जहाज़ को पेश आया हादसा अंदरून-ए-मुल्क मुसाफ़िर बर्दार तैय्यारों को पेश आने वाला 36 वां हादसा है। इससे क़ब्ल 35 फ़िज़ाई हादिसात में 705 अफ़राद हलाक हो चुके हैं। ईस्लामाबाद में भोजा एयरलाईंस का हालिया हादसा पाकिस्तान में किसी ख़ानगी फ़िज़ाई कंपनी का तीसरा हादसा है।

इससे पहले 28 नवंबर 2010 को कराँची में एक छोटा तैय्यारा गिर कर तबाह हो गया था जिस में 12 अफ़राद हलाक हो गए थे। फ़िज़ाई हादसात के आलमी रिकार्ड के मुताबिक़ पाकिस्तान की फ़िज़ाई तारीख़ का सब से बड़ा हादसा 28 जुलाई 2010 को ईस्लामाबाद में मारगला की पहाड़ीयों पर एयर ब्लू की परवाज़ को पेश आया था जिस में 152 अफ़राद लुक़्मा-ए-अजल हो गए थे।

इससे क़ब्ल 10 जुलाई 2006 को पी आई ए का फ़ोकर तैय्यारा मुल्तान एयर पोर्ट से थोड़ी दूर गिरकर तबाह हुआ जिसमें 45 अफ़राद हलाक हुए। इस हादसा के बाद फ़ोकर तैय्यारों का इस्तेमाल रोक दिया गया था। पी आई ए को अब तक अंदरून-ए-मुल्क 11 हादसात पेश आ चुके हैं जिन में से 5 फ़ोकर तैय्यारों के थे।

TOPPOPULARRECENT