Friday , October 20 2017
Home / Islami Duniya / पाकिस्तान में मोदी की शबीह बेहतर बन गई – हिना रब्बानी

पाकिस्तान में मोदी की शबीह बेहतर बन गई – हिना रब्बानी

वज़ीरे आज़म पाकिस्तान नवाज़ शरीफ़ की वज़ीरे आज़म हिंद नरेंद्र मोदी से मुलाक़ात के नतीजा में पाकिस्तान में बी जे पी क़ाइद की शबीह यक्सर मुख़्तलिफ़ हो गई है और पूरे मुल्क में उन के बारे में मुसबत तबसरे किए जा रहे हैं। पाकिस्तान की साबिक़ व

वज़ीरे आज़म पाकिस्तान नवाज़ शरीफ़ की वज़ीरे आज़म हिंद नरेंद्र मोदी से मुलाक़ात के नतीजा में पाकिस्तान में बी जे पी क़ाइद की शबीह यक्सर मुख़्तलिफ़ हो गई है और पूरे मुल्क में उन के बारे में मुसबत तबसरे किए जा रहे हैं। पाकिस्तान की साबिक़ वज़ीरे ख़ारजा हिना रब्बानी खर ने आज कहा कि पाकिस्तान में मोदी की शबीह बेहतर हो गई है।

उन्हें ऐसा शख़्स समझा जा रहा है जो अमन चाहता है और पाकिस्तान से बेहतर रवाबित बहाल करना चाहता है। पाकिस्तान के हिंदुस्तान के साथ ताल्लुक़ात को आगे बढ़ाना क़ियादत की ज़िम्मेदारी है। वो हेडलाइन्स टूडे प्रोग्राम के लिए करण थापर को इंटरव्यू दे रही थीं।

उन्हों ने उमीद ज़ाहिर की कि मोदी एक अरब पच्चास करोड़ अवाम की क़िस्मत तबदील कर देंगे और दाख़िली दबाव के आगे घुटने नहीं टेकेंगे। उन्हों ने ऐसा माहौल तख़लीक़ कर दिया है जिस में इलाक़ाई अमन बहाल हो सकता है।

पाकिस्तान में वसीअ पैमाने पर हिंदुस्तान के साथ बेहतर ताल्लुक़ात के बारे में इत्तिफ़ाक़े राय पाया जाता है। इन अफ़राद को दहश्तगर्दी के जुर्म में सज़ा पाकिस्तान के मुफ़ाद में ही है। खासतौर पर इस लिए कि वो मुंबई हमले में मुलव्विस रह चुके हैं।

TOPPOPULARRECENT