Tuesday , September 26 2017
Home / India / पाकिस्तान में हिन्दुस्तानी हाई कमिशनर की तलबी

पाकिस्तान में हिन्दुस्तानी हाई कमिशनर की तलबी

नई दिल्ली 26 मार्च: पाकिस्तान ने हिन्दुस्तानी हाई कमिशनर गौतम बॉम्बे वाले को तलब करते हुए रॉ के एक ओहदेदार की रगर्मीयों पर एहतेजाज किया और कहा कि पाकिस्तान के अंदर रॉ की तरफ से द्ंगा फैलाए जाने की कोशिश की जा रही है।

पाकिस्तानी सिक्योरिटी फोर्सेस ने इस ऑफीसर को गिरफ़्तार करने का दावा किया है। इंडियन हाई कमिशनर को तलब करते हुए अपना एहतेजाज दर्ज करवाया। बलोचिस्तान और कराची में हिन्दुस्तानी रॉ ऑफीसर की मौजूदगी और इंतिशार(गडबड) पसंदाना सरगर्मीयों की इत्तेला मिलने के बाद पाकिस्तानी वज़ारत-ए-ख़ारजा के ओहदेदार ने कहा कि पाकिस्तान के अंदर इस तरह के गै़रक़ानूनी दाख़िले पर तशवीश पाई जाती है।

बलोचिस्तान के वज़ीर-ए-दाख़िला मीर सरफ़राज़ बुगती ने इस ओहदेदार की कल यादव भूषण की हैसियत से शिनाख़्त की थी जिसने पाकिस्तान में दरअंदाज़ी करके इंतिशार पसंदाना सरगर्मीयों का आग़ाज़ किया था। ये ऑफीसर हिन्दुस्तानी बहरीया में एक कमांडर मर्तबा का ओहदेदार था।

सरफ़राज़ ने कहा कि भूषण बलोचिस्तान के अलहिदगी पसंदों और दहश्तगरदों से रब्त पैदा करते हुए बलोचिस्तान में गिरोह वारी अत्याचार को हवा दे रहा था। बलोचिस्तान के वज़ीर-ए-दाख़िला ने इस की गिरफ़्तारी के असल मुक़ाम का इन्किशाफ़ नहीं किया। ज़राए ने कहा कि भूषण को बलोचिस्तान के चमन इलाके से गिरफ़्तार किया गया है जो अफ़्ग़ानिस्तान की सरहद से मुत्तसिल है। पाकिस्तान ने हिन्दुस्तान पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो बलोचिस्तान और कराची में अत्याचार को हवा दे रहा है।

TOPPOPULARRECENT