Saturday , October 21 2017
Home / World / पाकिस्तान से नाटो स्पलाई बंद होने के बावजूद दीगर राहें मौजूद अमरीका

पाकिस्तान से नाटो स्पलाई बंद होने के बावजूद दीगर राहें मौजूद अमरीका

वाशिंगटन 28 जनवरी(पी टी आई ) अमरीका ने कहा है कि पाकिस्तान से स्पलाई रूटस बंद होने के बावजूद नाटो की स्पलाई केलिए और बहुत राहें मौजूद हैं और उन्हें इस्तिमाल किया जा रहा है ।अमरीकी दफ़्तार-ए-ख़ारजा की तर्जुमान विक्टोरिया नौ लैंड ने

वाशिंगटन 28 जनवरी(पी टी आई ) अमरीका ने कहा है कि पाकिस्तान से स्पलाई रूटस बंद होने के बावजूद नाटो की स्पलाई केलिए और बहुत राहें मौजूद हैं और उन्हें इस्तिमाल किया जा रहा है ।अमरीकी दफ़्तार-ए-ख़ारजा की तर्जुमान विक्टोरिया नौ लैंड ने कहा है कि अमरीका समझता है कि पाकिस्तान का अफ़्ग़ान अमन अमल में अहम किरदार है जबकि पाकिस्तान इस्तंबोल कान्फ़्रैंस और बून कान्फ़्रैंस में मुफ़ाहमती अमल का हिस्सा भी रहा है।

पाकिस्तान से बातचीत केलिए अमरीकी क़ासिद मार्क गिरा समीन पाकिस्तान जाने केलिए तैय्यार थे । ताहम पाकिस्तान अमरीका के साथ ताल्लुक़ात के हवाले से अंदरूनी मसाइल का शिकार है , इस लिए पाकिस्तान ने गिरा समीन को दौरे की इजाज़त नहीं दी। विक्टोरिया ने कहा कि अमरीका चाहता है कि अफ़्ग़ानों की तरह पाकिस्तान भी अमन अमल का हिस्सा बने। अमरीका पाकिस्तान की जानिब से ताल्लुक़ात पर नज़रसानी के मुकम्मल होने का इंतिज़ार कररहा है जिस के बाद पाक । अमरीका ताल्लुक़ात को ज़ेर-ए-बहिस लाया जा सकता है।

दरें असना अफ़्ग़ान अमन मसाई में पाकिस्तान के रोल के ताल्लुक़ से अमरीका ने कहा कि वाशिंगटन ने किसी भी मरहले पर ईस्लामाबाद को इस अमल से अलग नहीं समझा है ।

दफ़्तार-ए-ख़ारजा की तर्जुमान विक्टोरिया ने आज इस बात का इआदा करते हुए कहा कि हम पाकिस्तान को इस मुआमले में काफ़ी अहमियत देते हैं और सैक्रेटरी क्लिन्टन (वज़ीर ख़ारिजा) ने इस ताल्लुक़ से वहां अपने दौरा में काफ़ी वज़ाहत से अमरीकी मौक़िफ़ को पेश किया है ।

TOPPOPULARRECENT