Saturday , October 21 2017
Home / India / पाकिस्तान से मामूल के ताल्लुक़ात मुम्किन नहीं वज़ीर ए आज़म

पाकिस्तान से मामूल के ताल्लुक़ात मुम्किन नहीं वज़ीर ए आज़म

नई दिल्ली, 09 मार्च:(पी टी आई)वज़ीर ए आज़म पाकिस्तान मिस्टर राजा परवेज़ अशरफ़ के दौरा हिंदूस्तान के मौक़ा पर आज हिंदूस्तान ने कहा कि पाकिस्तान के साथ ताल्लुक़ात उस वक़्त तक मामूल पर नहीं लाए जा सकते जब तक पाकिस्तान में दहशतगर्दी की सरगर्मि

नई दिल्ली, 09 मार्च:(पी टी आई)वज़ीर ए आज़म पाकिस्तान मिस्टर राजा परवेज़ अशरफ़ के दौरा हिंदूस्तान के मौक़ा पर आज हिंदूस्तान ने कहा कि पाकिस्तान के साथ ताल्लुक़ात उस वक़्त तक मामूल पर नहीं लाए जा सकते जब तक पाकिस्तान में दहशतगर्दी की सरगर्मियां जारी रहेंगी ।

इन सरगर्मियों को क़ाबू में करना ज़रूरी है । वज़ीर ए आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह ने आज वाज़िह किया कि हिंदूस्तान ने पाकिस्तान के साथ ताल्लुक़ात को मामूल पर लाने के लिए संजीदगी से कोशिशें की हैं और इसमें उसे कुछ कामयाबी भी हासिल हुई है । राज्य सभा में सदारती ख़ुतबा पर तहरीक तशक्कुर के मुबाहिस का जवाब देते हुए डाक्टर मनमोहन सिंह ने कहा कि अवाम ता अवाम राबतों में इज़ाफ़ा हुआ है तिजारती ताल्लुक़ात में बेहतरी आई है ।

उन्होंने ताहम कहा कि दोनों मुल्कों के माबेन ताल्लुक़ात उस वक़्त तक मामूल पर नहीं आ सकते जब तक कि पाकिस्तान में दहशतगर्द सरगर्मियों को रोका ना जा सके और इस मिशनरी पर कंट्रोल ना किया जाये । उन्होंने कहा कि गुज़शता नौ बरसों से उनकी हुकूमत की ये पॉलीसी है और ये पॉलीसी आइन्दा वक़्तों में भी जारी रहेगी । वज़ीर ए आज़म ने ये रिमार्कस ऐसे वक़्त में किए हैं जबकि पाकिस्तान के उन के हम मंसब राजा परवेज़ अशरफ़ कल हिंदूस्तान का दौरा करने वाले हैं।

राजा परवेज़ अशरफ़ आज एक रोज़ा दौरा पर हिंदूस्तान आएंगे । मनमोहन सिंह ने अपने ख़िताब के दौरान क़ौमी मर्कज़ बराए इन्सिदाद-ए-दहशतगर्दी के क़ियाम पर तात्तुल को दूर करने की दुबारा कोशिश करते हुए कहा कि वो इस मर्कज़ के क़ियाम पर रियासतों के साथ इत्तिफ़ाक़ राय पैदा करने की कोशिश करेंगे ।

इस इल्ज़ाम का जवाब देते हुए कि हुकूमत दाख़िली सलामती से मूसिर अंदाज़ में नहीं निमट रही है डाक्टर सिंह ने वाज़िह किया कि दहशतगर्दी से निमटने में कोई नरमी नहीं बरती जाएगी । उन्होंने कहा कि तमाम सयासी जमातों को दहशतगर्दी से निमटने में एक आवाज़ होनी चाहीए ।

एन सी टी सी मसला पर इत्तिफ़ाक़ राय पैदा करने हम रियासतों के साथ मिल कर काम करने तैयार हैं। गुज़शता तीन साल से एन सी टी सी के क़ियाम की कोशिशों पर अपोज़ीशन की जानिब से तन्क़ीदें की जा रही हैं और अपोज़ीशन के इक़तिदार वाली रियासतों ने इस की मंज़ूरी देने से इनकार कर दिया है और इनका इल्ज़ाम है कि इस मर्कज़ के ज़रीया रियासतों के इख़्तयारात सल्ब किए जा रहे हैं।

हैदराबाद में हुए दो बम धमाकों के बाद हुकूमत ने एक बार फिर एन सी टी सी के क़ियाम की कोशिशों को तेज़ कर दिया है । डाक्टर सिंह ने कहा कि इनका मानना है कि जहां तक दहशतगर्दी से निमटने का मसला है इस पर कोई दो राय नहीं होनी चाहीए । सभी जमातों को एक आवाज़ में बात करना चाहीए ।

डाक्टर सिंह ने अपने निस्फ़ घंटे के ख़िताब में कई अहम उमूर पर इज़हार ख़्याल किया जो अपोज़ीशन ने उठाए थे । उन मसाइल का मईशत तरक़्क़ी और ख़ारिजी उमूर से भी ताल्लुक़ था ।मनमोहन सिंह ने पाकिस्तान के ताल्लुक़ से ये वाज़िह कर दिया कि जब तक वहां दहशतगर्द नेटवर्क को ख़त्म नहीं किया जाता इस मुल्क के साथ ताल्लुक़ात को मामूल पर नहीं लाया जा सकता ।

वज़ीर ए आज़म पाकिस्तान राजा परवेज़ अशरफ़ आज एक रोज़ा दौरा पर हिंदूस्तान आ रहे हैं। वो दिल्ली नहीं जाएंगे बल्कि ईस्लामाबाद से जयपुर पहूंचेंगे फिर अजमेर शरीफ़ रवाना होंगे । अजमेर में दरगाह हज़रत ख़्वाजा मोईनउद्दीन चिश्ती ( रह०) पर हाज़िरी देंगे ।

वापस जयपुर जाएंगे और ख़ुसूसी परवाज़ से ईस्लामाबाद के लिए परवाज़ कर जाएंगे । वज़ीर ए ख़ारेजा मिस्टर सलमान ख़ूर्शीद उन के एज़ाज़ में जयपुरर में एक ज़ुहराना का एहतिमाम कर रहे हैं लेकिन इस मौक़ा पर किसी ख़ास मौज़ू पर बात चीत का इम्कान नहीं है । राजा परवेज़ अशरफ़ ऐसे वक़्त में हिंदूस्तान आ रहे हैं जब दोनों मुल्कों के ताल्लुक़ात में सर्द मोहरी पाई जाती है ।

एल ओ सी पर जंग बंदी की पाकिस्तान की जानिब से ख़िलाफ़वर्ज़ी पर हिंदूस्तान ने शदीद एहतिजाज दर्ज करवाया था ।

TOPPOPULARRECENT