Wednesday , October 18 2017
Home / World / पाकिस्तान हिंदूस्तान पर अज़ीम तर एतेमाद की बहाली का ख़ाहां : हिना रब्बानी

पाकिस्तान हिंदूस्तान पर अज़ीम तर एतेमाद की बहाली का ख़ाहां : हिना रब्बानी

पाकिस्तान ने दुनिया के बुलंद तरीन मैदान जंग सियाचिन से यक़तरफ़ा तौर पर फ़ौज की दसतबरदारी के इम्कानात को मुस्तर्द कर दिया।

पाकिस्तान ने दुनिया के बुलंद तरीन मैदान जंग सियाचिन से यक़तरफ़ा तौर पर फ़ौज की दसतबरदारी के इम्कानात को मुस्तर्द कर दिया।

लाहौर यूनीवर्सिटी बराए इंतेज़ामीया-ओ-साईंस में तक़रीर करते हुए वज़ीर ख़ारिजा पाकिस्तान हिना रब्बानी खर ने कहा कि ये बात अहमियत रखती है कि हिंदूस्तान और पाकिस्तान के दर्मियान अज़ीम तर एतेमाद बहाल हो जाए।

सियाचिन से फ़ौज की दसतबरदारी इतनी ज़्यादा अहम नहीं है । उन्होंने कहा कि हिंद पाक ताल्लुक़ात की बेहतरी में मसला कश्मीर अब भी रुकावट बना हुआ है और अब वक़्त आ गया है कि इसकी यकसूई का तरीका तलाश किया जाए।

पाकिस्तान के पड़ोसी ममालिक से ताल्लुक़ात के बारे में वज़ाहत करते हुए उन्होंने कहा कि ये मुल्क के मुफ़ाद में है कि हर पड़ोसी के साथ पाकिस्तान के बेहतर और पुरअमन ताल्लुक़ात क़ायम हो ।

रोज़नामा एक्सप्रेस ट्रीब्यून के बमूजब वज़ीर ख़ारिजा ने कहा कि पड़ोसी ममालिक में से किसी के भी अदम इस्तेहकाम का नतीजा पूरे इलाक़ा पर मनफ़ी अस्रात मुरत्तिब होने की शक्ल में ज़ाहिर होगा । अफ़्ग़ानिस्तान की अमन कार्रवाई में पाकिस्तान के किरदार के बारे में उन्होंने कहा कि अगर हमें अफ़्ग़ानिस्तान के मुफ़ाहमती अमल में फ़रीक़ बनने की दावत दी जाए तो हम इस की हर मुम्किन मदद करेंगे

TOPPOPULARRECENT