Friday , October 20 2017
Home / Sports / पाक – बंगला सीरीज़ वनडे मुक़ाबलों तक महिदूद?

पाक – बंगला सीरीज़ वनडे मुक़ाबलों तक महिदूद?

कराँची, ०४ जनवरी: ( एजैंसीज़ )वज़ारत-ए-दाख़िला के हुक्काम पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड की दरख़ास्त पर एक फ़ूल प्रफ़ू और तफ़सीली सीकीवरीटी मंसूबा तैयार कर रहे हैं । इस के तहत पर रवां माह पाकिस्तान आने वाले बंगला देश क्रिकेट बोर्ड के आला सत

कराँची, ०४ जनवरी: ( एजैंसीज़ )वज़ारत-ए-दाख़िला के हुक्काम पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड की दरख़ास्त पर एक फ़ूल प्रफ़ू और तफ़सीली सीकीवरीटी मंसूबा तैयार कर रहे हैं । इस के तहत पर रवां माह पाकिस्तान आने वाले बंगला देश क्रिकेट बोर्ड के आला सतह के वफ़द को ब्रीफिंग दी जाएगी ।

मंसूबा से मुतमइन होने के बाद बंगला देश क्रिकेट बोर्ड अप्रैल में अपनी टीम को पाकिस्तान भेजेगा । इमकान है कि बंगला देश की टीम मुजव्वज़ा दौरे में 3वनडे मैचों की मुख़्तसर सीरीज़ खेलेगी । इस सीरीज़ के इनइक़ाद से पाकिस्तान में तीन साल बाद तीन अल-अक़वामी सरगर्मीयां बहाल हो जाएंगी ।

लाहौर में श्रीलंका टीम पर हुए दहश्तगरदों के हमले के बाद से किसी ग़ैर मुल्की टीम ने पाकिस्तान का दौरा नहीं किया है । पी सी बी के चेयरमैन ज़का-ए-अशर्फ़ के बमूजब वज़ारत-ए-दाख़िला पुलिस हुक्काम और पी सी बी के हुक्काम बंगला देश बोर्ड के वफ़दको सिक्योरिटी मंसूबा से आगाह करेंगे । उन्हों ने कहा कि इमकान है कि बंगला देश बोर्ड का वफ़द ईस्लामाबाद वफ़ाक़ी वज़ीर-ए-दाख़िला रहमान मलिक और आला पुलिस हुक्काम से मुलाक़ात करेगा ।

सिक्योरिटी मंसूबा इस तरह तशकील दिया जा रहा है कि मेहमान टीम पर मुकम्मल इतमीनान का इज़हार करे । बंगला देश बोर्ड ने अभी तक दौरा-ए-पाकिस्तान की तारीख़ तए नहीं की है ताहम वफ़द की सरबराही बंगला देश बोर्ड के सदर मुस्तफा कमाल करेंगे । उन के हमराह पुलिस हुक्काम बंगला देश बोर्ड के आफ़िसरान और सहाफ़ी होंगे । उन्हों ने कहा कि बंगला देश बोर्ड ने दौरा करने की यक़ीन दहानी करवाई है ।

कोशिश होगी कि दौरा मुख़्तसर होताहम पाकिस्तान में बैन-उल-अक़वामी क्रिकेट की बहाली में ये अहम पेशरफ़त होगी । ज़राए के मुताबिक़ एशीयन क्रिकेट कौंसल के इजलास में पाकिस्तान आइन्दा एशिया कप की मेज़बानी की बोली देने से क़बल वज़ारत-ए-दाख़िला से इजाज़त लेगा वज़ारत-ए-दाख़िला से इजाज़त मिलने के बाद पी सी बी एशिया कप की मेज़बानी की ख़ाहिश ज़ाहिर करेगा ।

TOPPOPULARRECENT