Friday , October 20 2017
Home / India / पारलीमानी कार्रवाई यू पी की सूरत-ए-हाल सिरी लंकाई तमिलों पर एहतिजाज की नज़र

पारलीमानी कार्रवाई यू पी की सूरत-ए-हाल सिरी लंकाई तमिलों पर एहतिजाज की नज़र

नई दिल्ली, 06 मार्च (पी टी आई ) पार्लीमेंट के इजलास आज मुसलसल दूसरे दिन भी मफ़लूज हो गए जबकि अरकान ने कई मसाइल उठाते हुए जिन में यू पी में अबतर होती हुई नज़म-ओ-क़ानून की सूरत-ए-हाल से लेकर तमिल नज़ाद अवाम का श्रीलंका में हाल-ए-ज़ार शामिल हैं,

नई दिल्ली, 06 मार्च (पी टी आई ) पार्लीमेंट के इजलास आज मुसलसल दूसरे दिन भी मफ़लूज हो गए जबकि अरकान ने कई मसाइल उठाते हुए जिन में यू पी में अबतर होती हुई नज़म-ओ-क़ानून की सूरत-ए-हाल से लेकर तमिल नज़ाद अवाम का श्रीलंका में हाल-ए-ज़ार शामिल हैं, यू पी में सदर राज के नफ़ाज़ का मुतालिबा किया ।

लोक सभा और राज्य सभा दोनों ऐवानों के इजलास मुसलसल शोर-ओ-गुल की बिना पर कोई काम काज के बगै़र मुल्तवी कर दिए गए । लोक सभा का इजलास इब्तिदा में दोपहर तक मुल्तवी किया गया जबकि राज्य सभा के इजलास में 2 बजे दिन तक और बादअज़ां दिन भर के लिए अलतवा देखा गया ।

लोक सभा का इजलास आज जैसे ही शुरू हुआ बहुजन समाज पार्टी , समाजवादी पार्टी, बाएं बाज़ू की पार्टीयों और अनाडी एम के अरकान यू पी में नज़म-ओ-ज़बत की अबतर सूरत-ए-हाल बिशमोल एक डी एस पी की हलाकत और दीगर मसाइल के ख़िलाफ़ बतौर‍ एहतिजाज ऐवान के वस्त में जमा हो गए जिस पर बी एस पी और एस पी अरकान ने एक दूसरे के ख़िलाफ़ नारेबाज़ी की ।

तमिल अरकान-ए-पार्लीमेंट ने श्रीलंका के तमिल शहरीयों की हालत-ए-ज़ार का मसला उठाया । डी एम के अरकान स्याह क़मीज़ पहन कर एहतिजाज कर रहे थे । अना डी एम के अरकान-ए-पार्लीमेंट ने प्ले कार्ड्स उठाए हुए थे जिन पर तहरीर था श्रीलंका में तमिलों को बचाओ ।

दीगर मसाइल जिन से ऐवान-ए-ज़ेरीं की कार्रवाई में ख़ललअंदाज़ी पैदा हुई मग़रिबी बंगाल में एक कबायली ख़ातून की इस्मतरेज़ि और पंजाब में पुलिस की एक ख़ातून को ज़द्द-ओ-कूब शामिल रहे। कट एन एस कारकुनों के महाराष्ट्रा में शुमाली हिंद के शहरीयों को ज़द्द-ओ-कूब करने का मसला भी ऐवान-ए-बाला में उठाया गया। बाएं बाज़ू की पार्टीयों के अरकान ने मग़रिबी बंगाल की तृणमूल कांग्रेस हुकूमत के ख़िलाफ़ मग़रिबी बंगाल में नज़म-ओ-क़ानून की अबतर सूरत-ए-हाल की बिना पर और रियासत में एक कबायली ख़ातून की इस्मतरेज़ि पर नारेबाज़ी की ।

वो प्ले कार्ड्स उठाए हुए थे जिन पर तहरीर था मग़रिबी बंगाल में औरतें महफ़ूज़ नहीं। राज्य सभा में बार बार यू पी के मसला पर इजलास मुल्तवी किया जाता रहा।

बी जे पी ने जारिहाना अंदाज़ में एक हुजूम के हाथों डी एस पी की हलाकत का मसला उठाया जिसके बाद रियासती वज़ीर ने जिसे मक़्तूल की बेवा ने अपनी शिकायत में नामज़द किया था ओहदे से इस्तीफ़ा दे दिया है । लोक सभा में स्पीकर मीरा कुमार की जानिब से मक़दूनिया के पारलीमानी वफ़द का इस्तेक़बाल करने के बाद जिसकी क़ियादत तराजको वीलयानोस्की कर रहे हैं, इंतिशार पैदा हो गया ।

पंजाब के चंद कांग्रेसी अरकान ऐवान के वस्त में पहुंच गए और रियासत की अकाली दल हुकूमत के ख़िलाफ़ नारेबाज़ी करने लगे जहां एक ख़ातून और इसके उम्र रसीदा बाप को जो बदसुलूकी की शिकायत कर रहे थे पुलिस ने ज़द्दो कूब किया था ।

परताब सिंह बाजवा , रावनीत सिंह , संतोष चौधरी ( तमाम कांग्रेसी ) ऐवान के वस्त में पहुंच गए और अख़बारात लहराने और नारे बाज़ी करने लगे । सीनीयर क़ाइद गिरीजा व्यास शहिनशीन से उन्हें एहतिजाज करने की तरग़ीब दे रही थीं । शोर-ओ-गुल के दौरान स्पीकर मीरा कुमार ने ऐवान का इजलास दोपहर तक के लिए मुल्तवी कर दिया ।

राज्य सभा में गड़बड़ का आग़ाज़ उस वक़्त हुआ जबकि बी एस पी, अना डी एम के और जे डी ( यू ) के अरकान ने अपनी नशिस्तें सँभालने से इनकार कर दिया और मुतालिबा किया कि नज़म-ओ-क़ानून की सूरत-ए-हाल के बारे में तहक़ीक़ात का हुक्म दिया जाये ।

श्रीलंका में तमिलों के हाल-ए-ज़ार और महाराष्ट्रा में शुमाली हिंदूस्तानियों को कट इन एस पार्टी कारकुनों की ज़द्दोकूब के मसाइल भी उठाए गए । सदर नशीन हामिद अंसारी ने अरकान से अपनी नशिस्तें सँभालने की दरख़ास्त की लेकिन अरकान ने उसकी तामील नहीं की जिसकी बिना पर उन्होंने इजलास दोपहर तक के लिए मुल्तवी कर दिया ।

इजलास का दुबारा आग़ाज़ होने पर सूरत-ए-हाल में कोई तब्दीली नहीं आई । बी एस पी अरकान ऐवान के वस्त में जमा हो गए और जल्द ही समाजवादी पार्टी कारकुन भी इनमें शामिल हो गए । बी एस पी अरकान ने यू पी हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किए जिस पर शोर-ओ-गुल का आग़ाज़ हो गया और ऐवान का इजलास दो बजे दिन तक मुल्तवी कर दिया गया ।

इजलास का दुबारा आग़ाज़ होने पर यही सूरत-ए-हाल बरक़रार थी जिसकी बिना पर नायब सदर नशीन पी जे कोरियन ने इजलास दिन भर के लिए मुल्तवी कर दिया ।

TOPPOPULARRECENT