Sunday , October 22 2017
Home / India / पार्क और मैमोरियल तामीरात घपलों की तहक़ीक़ात का हुक्म

पार्क और मैमोरियल तामीरात घपलों की तहक़ीक़ात का हुक्म

उत्तर प्रदेश हुकूमत ने रियासत के लोक आयुक़्त को मज़ीद इख़्तेयारात देते हुए साबिक़ वज़ीर-ए-आला मायावती के दौर में रियास्ती दार-उल-हकूमत ( राजधानी) लखनऊ और नोएडा में पार्क और मैमोरियल की तामीरात में हुए घपलों की तहक़ीक़ात का हुक्म दिय

उत्तर प्रदेश हुकूमत ने रियासत के लोक आयुक़्त को मज़ीद इख़्तेयारात देते हुए साबिक़ वज़ीर-ए-आला मायावती के दौर में रियास्ती दार-उल-हकूमत ( राजधानी) लखनऊ और नोएडा में पार्क और मैमोरियल की तामीरात में हुए घपलों की तहक़ीक़ात का हुक्म दिया है।

लोक आयुक़्त एन के मल्होत्रा घपला और माली बे ज़ाबितगियों की तहक़ीक़ात करेंगे। यूपी लोक आयुक़्त कानून की दफ़ा 18 के तहत रियास्ती हुकूमत ने लोक आयुक़्त को और ज़्यादा इख़्तेयारात देने का आलामीया कल देर रात जारी किया। लोक आयुक़्त क़ानून में तरमीम (तब्दीली) के बाद मिस्टर मल्होत्रा अगर सरकारी मुलाज़मीन और ठेकेदारों के ख़िलाफ़ भी माली बे ज़ाबितगियों की जांच कर सकेंगे।

तहक़ीक़ात में उन्हें मालीयाती क्राईम ब्रांच और रियास्ती पुलिस तआवुन ( मदद) करेगी। रियास्ती हुकूमत ने ये हुक्म मेमोरियल और पार्क में हुए घपलों के बारे में मफ़ाद-ए-आम्मा (लोक् हित/ जन कल्याण) की एक अर्ज़ी पर इलहाबाद हाईकोर्ट की लखनऊ बंच की तरफ़ से जारी कर्दा नोटिस के बाद दिया है।

TOPPOPULARRECENT