Wednesday , October 18 2017
Home / Hyderabad News / पार्टी मुख़ालिफ़ीन के ख़िलाफ़ कार्रवाई का इशारा

पार्टी मुख़ालिफ़ीन के ख़िलाफ़ कार्रवाई का इशारा

सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी बी सत्य नारायना ने कहा कि पार्टी में रह कर पार्टी को नुक़्सान पहूँचाने वाले क़ाइदीन के ख़िलाफ़ तादीबी कार्रवाई की फ़ेहरिस्त तैयार हो रही है। इस में वुज़रा भी रहते हैं तो उन्हें बख्शा नहीं जाएगा। सीमा आंध्र अ

सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी बी सत्य नारायना ने कहा कि पार्टी में रह कर पार्टी को नुक़्सान पहूँचाने वाले क़ाइदीन के ख़िलाफ़ तादीबी कार्रवाई की फ़ेहरिस्त तैयार हो रही है। इस में वुज़रा भी रहते हैं तो उन्हें बख्शा नहीं जाएगा। सीमा आंध्र अवाम मुत्तहदा आंध्र का नारा लगाएं मगर हरगिज़ क़ियादत पर तन्क़ीद की कोशिश ना करें।

कांग्रेस की जानिब से तेलंगाना की ताईद में फैसला के बाद सीमा आंध्र के कांग्रेस क़ाइदीन क़ियादत से नाराज़ है। चंद क़ाइदीन दूसरी जमातों से रब्त में है और चंद क़ाइदीन मुख़ालिफ़ पार्टी सरगर्मियों में मसरूफ़ हैं। मीडिया से बात करते हुए सदर प्रदेश कांग्रेस ने कहा कि कांग्रेस में जम्हूरियत है और इज़हारे ख़्याल की आज़ादी है।

लेकिन हदूद पार करने की किसी को इजाज़त नहीं है। उन्हों ने कहा कि सीमा आंध्र क़ाइदीन अवामी जज़बात को पेशे नज़र रख कर मुत्तहदा आंध्र का नारा लगाएं असेंबली में अवाम के जज़बात को पेश करें मगर क़ियादत को तन्क़ीद का निशाना ना बनाएं।
चीफ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी की जानिब से अलैहदा सयासी जमात तशकील देने के अफ़्वाहों को मुस्तर्द कर दिया।

TOPPOPULARRECENT