Friday , October 20 2017
Home / India / पार्लियामेंट के सरमाई इजलास का पहला दिन एहतेजाज की नज़र

पार्लियामेंट के सरमाई इजलास का पहला दिन एहतेजाज की नज़र

पार्लियामेंट का सरमाई इजलास अपने काम के पहले दिन तूफ़ानी साबित हुआ। मुतनाज़ा 2G रिपोर्ट , मुज़फ़्फ़रनगर राहत रसानी कैम्पों में बच्चों की अम्वात ,क़ीमतों में इज़ाफ़ा और तेलंगाना मसले पर एहतेजाज की नज़र होगया। लोक सभा और राज्य सभा के इजला

पार्लियामेंट का सरमाई इजलास अपने काम के पहले दिन तूफ़ानी साबित हुआ। मुतनाज़ा 2G रिपोर्ट , मुज़फ़्फ़रनगर राहत रसानी कैम्पों में बच्चों की अम्वात ,क़ीमतों में इज़ाफ़ा और तेलंगाना मसले पर एहतेजाज की नज़र होगया। लोक सभा और राज्य सभा के इजलासों का जैसे ही आग़ाज़ हुआ तेलुगूदेशम पार्टी ,बाएं बाज़ू की पार्टीयां और बी एस पी ऐवान के वस्त में जमा होकर मुख़्तलिफ़ मुतालिबात करने लगी।

दोनों ऐवान नारे बाज़ी के दौरान दो बार मुल्तवी किए गए। दो बजे जब इजलास दुबारा शुरू हुआ तो तनाज़आत शोर-ओ-गुल जारी रहा जिसकी वजह से दोनों ऐवानों के इजलास दिन भर के लिए मुल्तवी कर दिए गए। दोनों ऐवानों में तेलुगूदेशम पार्टी के अरकान आंध्र प्रदेश की तक़सीम की मुख़ालिफ़त की और ऐवान के वस्त में आंध्र प्रदेश बचाओ तहरीर के पल्ले कार्ड्स लहराए बी एस पी अरकान ने अख़बारात लहराए जिन में मुज़फ़्फ़रनगर (यू पी ) फ़सादात‌ के मुतास्सिरीन की राहत रसानी कैम्पों में हाल-ए-ज़ार की ख़बरें शाय की गई थी।

बाएं बाज़ू की पार्टीयों ने क़ीमतों की सूरत-ए-हाल पर तहरीक पेश करने के बावजूद बेहस की इजाज़त ना देने पर एहतेजाज किया। यू पी ए के एक रुकन पार्लियामेंट और केरला कांग्रस ऐम के क़ाइद ने रबर की दरआमद के ख़िलाफ़ एहतेजाज किया और इस पर इमतिना आइद करने का मुतालिबा किया। 2G अस्क़ाम में जे पी सी रिपोर्ट के मुताबिक़ वज़ीर-ए-आज़म को बेक़सूर क़रार दिया गया है।

अपोज़िशन ने उसे उस वक़्त के वज़ीर-ए-मवासलात ए राजा की जानिब से कमेटी को गुमराह करना क़रार दिया। ये रिपोर्ट शोर-ओ-गुल के दौरान आज ऐवान में पेश की गई। सदर नशीन जे पी सी पी सी चाकू ने स्पीकर मीरा कुमार की जानिब से इस मसले पर बेहस की इजाज़त ना देने पर वक़फ़ा सिफ़र के दौरान ये रिपोर्ट पेश की।

इस से डी ऐम के , बी जे पी ,बाएं बाज़ू ,तृणमूल कांग्रेस , बी जे पी ,शिरोमणि अकाली दल बतौर-ए‍एहतेजाज अपनी नशिस्तों से उठ कर खड़े होगए। सरमाई इजलास के पहले दो दिन मुतवफ़्फ़ी क़ाइदीन और निल्सन मंडेला को ख़िराज-ए-अक़ीदत पेश करने के बाद मुल्तवी किए गए थे।

लोक सभा में जे पी सी रिपोर्ट का मसला उठाते हुए यशवंत सिन्हा ,नरैण फाटक (बी जे पी ),गुरुदास दास गुप्ता ( सी पी आई ) और कल्याण बनर्जी (तृणमूल ) ने चिल्ला कर कहा कि ये रिपोर्ट दस्तूर के साथ फ़राड है। डी ऐम के अरकान ने ऐवान से वाक आउट किया। आडवाणी भी कुछ कहने के लिए उठे थे लेकिन शोर-ओ-गुल में कुछ भी सुनाई नहीं दिया।

डी ऐम के अरकान बादअज़ां ऐवान में वापिस आगए और वस्त में जमा होगए। उन्होंने चंद काग़ज़ात भी चाक कर दिए। चुनांचे स्पीकर ने इजलास मुल्तवी कर दिया।

TOPPOPULARRECENT